2. místo v průzkumu Mastercard Obchodník roku 2020 v kategorii hračkářství získala Bambule

Praha, 22. 2. 2021 – Síť hračkářství Bambule získala 2. místo v prestižním ocenění Mastercard Obchodník roku 2020 v kategorii Obchodník roku s hračkami. „Velice si vážíme důvěry zákazníků, kteří nám věnovali svůj hlas a vyjádřili nám podporu v této nelehké době.“ uvedla Jana Krčková, marketingová ředitelka společnosti.

Ocenění Mastercard Obchodník roku

Již po osmnácté byli vybráni a oceněni nejlepší obchodníci roku na základě výsledků reprezentativního internetového průzkumu, uskutečněného na vzorku 1000 respondentů z celé České republiky. Hodnocenými parametry bylo spontánní jmenování prodejny (zapamatovatelnost), míra loajality zákazníků k prodejně a dále faktory důvěry zákazníků (ochota doporučit prodejnu, ochota k opakovanému nákupu, naplnění očekávání od nákupu v prodejně, odlišnost prodejny od konkurence).

Bezpečí zákazníků na prvním místě

Kategorie Mastercard Obchodník roku s hračkami byla zařazena do výzkumu v ročníku 2020 poprvé. Rovněž poprvé byl vybírán také obchodník, který nejlépe v kategorii reaguje na události spojené s koronavirovou pandemií (například lépe či rychleji přizpůsobuje sortiment nebo vzhled prodejny, zlepšuje služby zákazníkům v souvislosti s vládními nařízeními apod.). Hračkářství Bambule je ve své kategorii v tomto ohledu 3. nejlépe hodnoceným obchodníkem.

„Bezpečí zákazníků je pro nás v tuto chvíli na prvním místě. S ohledem na opakované zprávy o možnosti znovuotevření kamenných prodejen jsme připraveni takřka okamžitě přivítat naše zákazníky a zajistit jim bezpečné nakupování dle předepsaných pravidel. Ta jsme ostatně v plné míře aplikovali již na podzim loňského roku. Patřilo mezi ně například omezení počtu zákazníků na prodejní ploše a zamezení shlukování, zajištění dezinfekce pro zákazníky, vyžadování zakrytí nosu a úst u zákazníků a personálu prodejen,“ popisuje Jana Krčková. Také v době uzavření prodejen se společnost snažila reagovat pružně a vyjít svým zákazníkům vstříc. „K nákupům v tomto období mohli a stále mohou zákazníci plně využívat naše e-shopy, kde je dostupný prakticky veškerý sortiment, a kromě běžných přepravních společností lze zvolit také osobní vyzvednutí zboží ve výdejních okénkách našich vybraných prodejen,“ doplňuje Jana Krčková s tím, že situaci ohledně vládních nařízení pravidelně monitorují a jsou připraveni na změny reagovat víceméně obratem.