Digitální agentura Marketup získala ocenění Czech Superbrands 2021

V Praze, 24. února 2021 – Nezávislá full-servisová digitální agentura Marketup uspěla mezi značkami nominovanými v programu Superbrands 2021 a byla oceněna titulem CZECH BUSINESS SUPERBRANDS 2021. 

Marketup v minulém roce oslavil 10 let od svého založení a k tomuto jubileu si nadělil i prestižní ocenění Czech Business Superbrands 2021, které se každoročně udílí v 90 zemích světa. Od roku 2013 i v České republice oceňuje 40-50 spotřebitelských značek a také 15-20 firem v B2B segmentu. Marketup byl díky svému ekonomickému scoringu nejdříve nominován nezávislou výzkumnou agenturou Bisnode a posléze vybrán jako vítěz v oboru reklamních a marketingových agentur.

„Máme za sebou náročné, ale velmi úspěšné období. Za poslední 2 roky se nám podařilo navýšit počet zaměstnanců ze 30 na 55, obratově jsme vyrostli o více než sto procent, v letošním roce směřujeme k 1/4 mld. Kč. Ocenění patří všem lidem ve firmě, protože bez jejich nadšení a skvěle odvedené práce, bychom ničeho nedosáhli,“ říká Tomáš Ševčík, COO v Marketup. 

Vítěze vybírá odborná komise složená z profesionálů z oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a marketingového výzkumu. Hlavními hodnotícími kritérii jsou ekonomické ukazatele firmy, známost, budování brandu, inovace či prestiž. „Když mi v listopadu přistála v mailu zpráva, že jsme byli nominovaní do Czech Business Superbrands 2021, udělalo mi to radost, ale byl jsem realista. Pracujeme v poměrně úzkém oboru a mimo vody digitálního marketingu nás pravděpodobně moc lidí nezná. O to víc jsem byl překvapený zprávou, že jsme od Brand Councilu získali nejvyšší počet bodů v oboru marketingu a reklamy a získali tak ocenění Czech Business Superbrands pro rok 2021. Velký dík patří všem mým kolegům z Marketup, jste skvělí! „ říká Miroslav Král, CEO Marketup.

-1-

°°°

O Marketup
Marketup je nezávislá digitální fullservisová agentura působící na českém trhu již 10 let. V portfoliu agentury jsou významné české i globální značky, o které se Marketup stará dlouhodobě ve více než 10 zemích. Tým Marketup podporuje sílu značek a jejich obchodní růst integrovanými službami od tvorby strategie, kreativy & produkce, mediálního plánování a komunikace až po využití pokročilých technologií a dat. Nabízí také konzultační služby pro digitální transformaci firem a od roku 2020 je členem Business Transformation klubu Asociace komunikačních agentur. Prioritou Marketupu je obchodní etika a transparentní přístup. Kromě dlouholeté podpory České basketbalové federace a nejvýznamnější české horolezkyně Kláry Kolouchové se agentura věnuje vzdělávání klientů, odborné veřejnosti i studentů prostřednictvím konferencí, workshopů, školení nebo blogu.