TOP technologické předpovědi společnosti Motorola na rok 2021

Zdá se, že rok 2021 bude vzrušující rok naplněn množstvím nových trendů, technologií a inovací. Chování spotřebitelů se neustále vyvíjí a technologické společnosti přehodnotily své zaměření na nadcházející rok. Viceprezident pro globální produkty společnosti Motorola, Dan Dery, dal dohromady své hlavní předpovědi o tom, co lze očekávat v roce 2021 a v následujících letech:

PŘEDPOVĚĎ #1: Smartphony se stanou více než jen smartphony – budou ještě více interagovat s okolním světem 

Lidské chování se v roce 2020 výrazně změnilo. Touha po spojení a přístupnosti je nyní zjevnější více než kdykoliv předtím. V roce 2021 a v dalších letech bude tato změna v chování spotřebitelů katalyzátorem inovace smartphonů – takové, která přesahuje tradiční schopnosti smartphonů. 

Dan Dery, viceprezident pro globální produkty společnosti Motorola říká: „Jako tzv. původní výrobci zařízení (OEM) již zaměřujeme naše produktové, marketingové a celkové obchodní strategie tak, aby odpovídaly novému normálu. Do budoucna je to také příležitost pro novou vlnu inovací, které se dostanou do centra pozornosti.“

Díky 5G síti a responzivnejším procesorům bude vylepšení konektivity a rychlosti smartphonu hrát centrálnější roli při udržování spojení. Vylepšení konektivity umožní inteligentním telefonem lépe a efektivněji interagovat se zařízeními kolem nás – jejich transformací na herní konzole nebo jako rozšíření pro stolní počítače. A během této éry zvýšené vzdálené konektivity nám smartphone pomůže nejen efektivněji plnit úkoly, které jsou nyní součástí tohoto nového normálu – například práce na dálku nebo vzdělávání z domu – ale pomůže nám i spolupracovat, učit se, vzdělávat se a spojovat se s okolním světem.

PŘEDPOVĚĎ #2: V roce 2021 uvidíme zvýšenou poptávku po technologiích, které přináší specifické zkušenosti

Protože spotřebitelé nadále vyžadují produkty, které nejenže drží krok s jejich rušným životním stylem, ale řeší i jejich specifické problémy a potřeby, původní výrobci zařízení (OEM) se začnou více zaměřovat na uvádění takových zařízení na trh, které dokáží uspokojit všechny typy spotřebitelů. 

„Za poslední dva roky jsme již zaznamenali silné zaměření na herní zařízení mezi několika technologickými giganty. Ať už to bude počítač s dokonalými herními parametry, jako je Lenovo Legion 7i nebo smartphone, který hráčům poskytne působivý zvukový zážitek, pohlcující displej a nejvyšší rychlost na trhu*, jako je například Motorola edge+, v roce 2021 bude tento záměr pokračovat, „vysvětluje Dan Dery.

V příštím roce to půjde až za rámec hraní her, aby bylo možné poskytnout konkrétnější spotřebitelské řešení, jako například profesionální fotografické funkce pro odborníky na sociální média, vlastnosti jako odolnost a pohodlí pro aktivnějších spotřebitele a ještě přenositelnější a flexibilnější zařízení. Například v roce 2021 budou spotřebitelé pokračovat v hledání technologických řešení nabízejících přenosnost, které však nebudou znamenat kompromis v oblasti inteligence a funkčnosti přicházející s větším displejem.

I přesto, že se cestuje méně, spotřebitelé v současnosti více než kdykoliv předtím potřebují technologická řešení, která jsou dostatečně flexibilní a přenosná, aby držela krok s jejich neustále se vyvíjejícím životním stylem – řešením bude skládací zařízení, které nabízí přenosnost a funkčnost v jednom.

PŘEDPOVĚĎ #3: Virtuální a rozšířená realita se rozšíří v oblasti nákupů

V roce 2021 se řešení virtuální a rozšířené reality (VR / AR) rozšíří nad rámec případů použití při hraní her a vzdělávání až do nákupního segmentu. V roce 2020 udělali spotřebitelé na celém světě krok zpět od osobního nakupování, zejména v důsledku lokálních omezení. Objem zařízení 5G dosáhl v roce 2020 až 190 milionů, proto je předpokladem, že spotřebitelé budou VR / AR používat pro testování produktů, zkoušení nového oblečení nebo dokonce navrhování svých obytných prostor z pohodlí domova.

Nákupy nebo testování potenciálního nového produktu již nebudou vyžadovat fyzické dotýkání se produktů – a výrobci budou muset najít způsoby, jak udělat zážitek z produktu co nejrealističtější. To do značné míry umožní pokrok a rozsáhlé rozšíření 5G sítě.

Pokud si chcete přečíst více o technologických předpovědích společností Motorola a Lenovo na rok 2021 a následující roky, navštivte LenovoStory Hub.

Právní vyloučení zodpovědnosti

MOTOROLA, stylizované logo M, MOTO a skupina značek MOTO jsou ochranné známky společnosti Motorola Trademark Holdings, LLC. LENOVO a LENOVO LEGION jsou ochranné známky společnosti Lenovo. Všechny ostatní ochranné známky jsou majetkem příslušných vlastníků. © Lenovo 2021. Všechna práva vyhrazena.*Založené na kombinácii modemu Qualcomm X55 a pripojenia k technológii 5G; vyžaduje plán služieb 5G a pokrytie sieťou 5G (k dispozícii v určitých oblastiach v roku 2020, neskôr sa rozšíri – podrobnosti získate u operátora).

O společnosti Motorola

Společnost Motorola Mobility LLC byla zakoupena holdingem Lenovo Group v roce 2015. Motorola Mobility je stoprocentní dceřinou společností Lenovo a má na starosti navrhování a výrobu všech mobilních telefonů značky Moto.

O společnosti Lenovo

Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) je společnost s hodnotou 50 miliard USD, která se nachází v žebříčku Fortune Global 500, zaměstnává 63 000 lidí a podniká na 180 trzích po celém světě. Soustředíme se na jasnou vizi přinášet inteligentnější technologie pro všechny, vyvíjíme technologie, které mění svět a vytvářejí inkluzivnější, důvěryhodnější a udržitelnější digitální společnost. Vývojem, designováním a budováním nejkomplexnějšího portfolia inteligentních zařízení a infrastruktury jsme lídrem inteligentní transformace, abychom vytvořili lepší zážitky a příležitosti pro miliony zákazníků z celého světa. Pro více informací navštivte www.lenovo.com, sledujte nás na LinkedInu, Facebooku, Twitteru, InstagramuWeibo, přečtěte si o nejčerstvějších novinkách prostřednictvím našeho Storyhubu.