Měsíčník Harper’s Bazaar odstartoval rok 2021 vysokými prodeji

Lifestylový magazín Harper’s Bazaar z portfolia mediální skupiny MAFRA zahájil rok 2021 nanejvýš úspěšně: Lednového čísla s americkou herečkou Gillian Anderson na obálce, známou ze seriálu Akta X nebo The Crown, se prodalo celkem více než 27 tisíc kusů*. Součástí lednového vydání byl také dárek v podobě kosmetické masky FOREO. Dosažené výsledky jen potvrzují, že tištěné lifestylové tituly se správně nastavenou komunikací a tvorbou obsahu pro svoji cílovou skupinu zaznamenávají i v současné mimořádné době růstový trend v prodejích i ve čtenosti. 

Podle v únoru publikovaných výsledků národního výzkumu čtenosti Media projekt za 2. pololetí 2020 narostla čtenost časopisu Harper’s Bazaar na 79 tisíc čtenářů.

Rostoucí prodeje a čtenost nám samozřejmě dělají radost. Snažíme se přinášet atraktivní obsah „na míru“ našim čtenářkám, aby časopis Harper’s Bazaar byl vždy zábavným a inspirativním společníkem jak offline, tak i online. Zároveň také vytváříme zajímavé příležitosti pro obchodní partnery a inzerenty,“ dodává k výsledkům Nora Grundová, šéfredaktorka měsíčníku Harper’s Bazaar.

Nejnovější číslo lifestylového magazínu Harper’s Bazaar je v prodeji od 18. února 2021.

Zdroje: 

* Kancelář ověřování nákladů tisku ABC ČR 01/2021

Media projekt, Unie vydavatelů – ASMEA, Median – STEM/MARK, data za 2. pololetí 2020

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA 

Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví 3,3 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,5 milionu návštěvníků internetu. 

Celková čtenost titulů MAFRA je 5,02 milionu čtenářů, což představuje 56,8 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,5 milionu reálných uživatelů.

Tiskové portfolio mediální skupiny MAFRA zahrnuje širokou škálu titulů napříč segmenty od deníků s vkládanými magazíny přes celostátní zpravodajské týdeníky, společenské časopisy, tituly zdarma po programové tituly, časopisy životního stylu pro ženy a další

Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. 

Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii.  Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.

Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, prémiový produkt iDNES Premium pro registrované členy, který nabízí exkluzivní obsah doplněný o kvalitní zábavu, dále videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.  

Do skupiny dále patří skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.  

Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing. 

MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. 

Skupina je rovněž mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz. 

Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. 

Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

Skupina je členem holdingu Agrofert.