Investiční platforma Portu spouští kampaň s influencerem Kovym zaměřenou na finanční gramotnost. Za kreativou stojí We Are Signature.

Populární youtuber Karel Kovář alias Kovy se stal tváří edukativní kampaně Portu, první online investiční platformy svého druhu v Česku, která otevírá téma finanční gramotnosti napříč společností. 

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé problematice finanční gramotnosti, má na starosti kreativní tým marketingové agentury We Are Signature. 

Kovy pro nás byla jasná volba. Nejen z hlediska záběru a témat jeho videí, ale také z hlediska zásahu a cílové skupiny. A navíc platformu Portu sám aktivně víc než rok využívá a zná její rozhraní,“  říká Tereza Fišer Head of Marketing & Managing Partner.  

Kampaň na sociálních sítích Facebook a Instagram, stejně jako PPC kampaně na Google, Seznamu a YouTube pre-roll videa, si klade za cíl vymýtit nejrůznější předsudky o investování, zpřístupnit jej a vysvětlit jeho principy i mladším ročníkům, které teprve začínají přemýšlet nad koupí vlastního bydlení. Součástí je i offline reklama v metru a velkoplošných obrazovkách v Praze. 

“Chceme oslovit širokou veřejnost s tématem finanční gramotnosti, kterou vnímáme jako důležité téma napříč generacemi. Rozhodli jsme se pro zapojení více marketingových kanálů a  propojení online části s offline marketingem. Zkrátka zajistit co možná nejvyšší zásah vydefinované cílové skupiny,“ dodává Kristýna Szkanderová Head of Marketing & Managing Partner. 

V rámci celé kampaně se kromě informativních videí s Kovym připravily i krátké upoutávky nebo oblíbený Q&A rozhovor o investování. 

“Rád si vybírám spolupráce, které mají přesah, komunikují něco hodnotného a zároveň se jedná o produkt nebo službu, se kterou mám osobní zkušenost. Portu pro mě všechny tyto věci splňuje. Sám u nich investuji déle než rok, takže je i jejich komunikaci dobře znám. Kampaň má za primární cíl šířit osvětu a zlepšovat finanční gramotnost. A jen málokteré téma je v dnešní době důležitější,” dodává ke spolupráci Kovy.

Kdo se na kampani podílel: 

Kreativní a strategické uchopení: Kristýna Szkanderová a Tereza Fišer 

Influencer marketing: Tereza Fišer

Grafické zpracování: Vojtěch Petr

Výkonnostní kampaně: Mária Petrášová 

Copywriting tým: Natálie Mayahová, Tereza Winklerová, Gabriela Michálková

Produkční část: Tereza Fišer a Adam Helma

Výběr a zajištění propojení online kampaně s offline: Kristýna Szkanderová

PR zastoupení: Lucie van Koten, Veronika Poláková