Nečekat, nemrznout a neriskovat, to jsou objednávky s sebou. Qerku narostly v únoru počty plateb o 30 % a obrat o 45 %

Praha 10. března – Qerko v průběhu ledna spustilo možnost objednávek s sebou. Lidé si novou službu okamžitě oblíbili, což dokládá příliv nových uživatelů. Třetinu objednávek vytváří ti, kteří předtím aplikaci nepoužívali. Qerko také eviduje 45% nárůst obratu a 30% navýšení počtu plateb v únoru oproti lednu. Minulý měsíc již take away tvořilo 30 % všech plateb. Firma v březnu počítá s dalším procentuálním nárůstem. Nejvíce novou službu využívají pražské podniky, ale nezaostává i v dalších regionech. Nejlépe take away funguje tam, kde restaurace o této možnosti informují a jsou proaktivní, přestože objednávky s sebou Qerko promuje i přes své vlastní kanály.

„Naším cílem již od založení Qerka je být podnikům partnerem. Snažili jsme se tedy přijít s nástrojem, který by hospodám umožnil prosperovat a ušetřit náklady i v této extrémně těžké době. Věříme, že se nám to s možností take away daří. Vidíme, že služba funguje a je oblíbená i mezi zákazníky. Všichni však doufáme, že pandemie brzy skončí a život se vrátí aspoň do nějakého normálu,“ říká Lukáš Kovač, spoluzakladatel a CEO Qerko.

Pohodlně z domova

Stačí pár kliknutí v aplikaci a je objednáno. Pak už jen zákazník počká na notifikaci, že si jídlo může vyzvednout. Je to pohodlné, bezpečné a bez čekání ve frontách na objednání a výdej.

Restaurace dostávají nástroj, který jim pomůže s procesem objednávek, od vybrání jídel z menu po konečné vyzvednutí. Nemusí investovat čas a peníze do vývoje vlastních řešení. Odpadají taky časově náročná objednávání přes telefon, protože vše vyřeší v přehledné aplikaci.

„Nejvíce nám služba funguje v Praze, příkladem je restaurace Zapomenutý čas, zde si lidé na Qerko opravdu zvykli a používají ho velice pravidelně. Je to také tím, že restaurace tuto možnost velice dobře komunikuje. Pokud se lidé o možnosti objednávání s sebou přes aplikaci dozvědí, tak ji pak často volí, protože to je příjemnější než čekat ve frontě,“  dodává Kovač.

Petr Mikulášek, majitel restaurace Zapomenutý čas, doplňuje: „Qerko používáme v naší restauraci již od loňského roku při placení přímo od stolu. Když se objevila letos v lednu možnost použít Qerko i pro objednávky s vyzvednutím u okénka, byli jsme mezi prvními, kteří toho využili. A nelitujeme. Pomáhá nám s celou logistikou objednávek, nemusíme tolik stát u telefonu a naši zákazníci díky objednávce předem na konkrétní čas nemusí stát ve frontě u okénka a čekat, až jejich jídlo připravíme.“

O Qerku

Qerko je revoluce v gastronomii. Mobilní aplikace umožňuje zákazníkům pomocí QR kódu okamžitou úhradu útraty v restauraci. Každý může platit to, co měl. Už žádné dohromady či zvlášť a poprosím vás k pokladně. Obsluha má více času na samotný servis a ušetří čas strávený kasírováním. Qerko umožňuje svým podnikům skutečně poznat své zákazníky, odměnit je za věrnost a motivovat je k návratu. Data o platbách Qerko transformuje do vhledu restaurací o zákaznickém chování a CRM systému, ze kterého je jednoduché automatizovaně naplánovat kampaně na segmenty zákazníků na základě jejich nákupního chování. To vše, aniž je narušeno soukromí uživatelů. Oproti platbě kartou dostává obsluha i větší spropitné. Služba je napojená přímo na pokladní systém, takže se veškeré platby propisují přímo do pokladny a obsluha je vidí. Navíc se při platbě přes aplikaci netisknou zbytečné účtenky. Qerko je rychlé, efektivní, bezpečné a zelené.