Lidl opět představí to nejlepší z regionů

Do prodejen Lidl opět míří čeští dodavatelé se svými výrobky. Nabídka zaměřená výhradně na regionální produkty se opakuje po úspěšném startu v loňském roce. Akce začíná už ve čtvrtek 18. března a přinese produkty od celkem 45 dodavatelů z celé České republiky. Kromě již osvědčených výrobků se zákazníci mohou těšit i na novinky.

V pořadí druhý regionální týden se opakuje po loňské úspěšné premiéře, kdy si zákazníci v Lidlu mohli historicky poprvé zakoupit například Hukvaldské mrkvánky, Moštěnický sirup nebo Přeštické vepřové. Aktuální nabídku nově rozšíří také Opočenská smetana ve skle, Chodské koláče vyhlášené pekárny Lapek nebo Jihočeské hovězí Jerky. „Po úspěchu regionální nabídky, kterou jsme poprvé představili v létě loňského roku, jsme zákazníkům chtěli dopřát i další výrobky od českých dodavatelů,“ upřeňuje Michal Farník, jednatel společnosti Lid odpovědný za nákup. 

V aktuální regionální nabídce si zákazníci budou moci nově vybírat také z čerstvých ovocných a ovocno-zeleninových šťáv Refit z Beskydu Fryčovice, rybích specialit z táborské firmy Happy Fish Delicates a třeboňského Fish Market či vín z Neoveského vinařství. „Práce českých dodavatelů si velice vážíme, za jejich výrobky totiž mnohdy stojí roky tvrdé a poctivé práce a tradice. Rádi jim tedy poskytneme příležitost, aby své produkty představili i v našich prodejnách,“ vysvětluje Michal Farník. 

To nejlepší z regionů budou moci zákazníci ochutnat již ve čtvrtek 18. března, akce potrvá do neděle 21. března, nebo vyprodání zásob. Regionální nabídku doprovází také reklamní kampaň, s vybranými dodavateli se zájemci seznámí přímo ve speciální brožuře.

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 265 prodejen, které jsou zásobovány 4 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť. Více informací naleznete na www.lidl.cz.

Označeno tagem