Do ulic Prahy míří „zelená” tramvaj DPD, nová kampaň upozorňuje na strategii udržitelnosti

Společnost DPD, největší soukromý přepravce v České republice, představuje tramvaj, jež upozorňuje na „zelenou“ strategii DPD a doprovází program společenské odpovědnosti DPDgroup s názvem Driving Change™. Společnost v rámci kampaně komunikuje kroky, které jí pomáhají v cestě za bezemisním doručováním.

Tato „zelená” tramvaj je pokryta celopolepy, které veřejnost informují například o 100% kompenzaci uhlíkové stopy DPD či o alternativních, ekologických způsobech přepravy. K nim patří rozrůstající se flotila elektro dodávek, cyklo a pěší kurýři. Pasažéři a kolemjdoucí se z tramvaje dále mohou dozvědět o množství „zelených“ zásilek, jež každý z těchto prostředků denně přepraví. Informaci o uhlíkové neutralitě doplňují dvě další sdělení: „Ve městech máme zelenou” a „Vaše balíky doručujeme ekologicky”.

Z depa tramvaj Škoda 15T poprvé oficiálně vyjede na svou pravidelnou trasu již 1. dubna 2021 a potkat ji bude možné po celý rok, až do konce března roku 2022. Výroba a instalace polepů byla provedena ve spolupráci s firmou BigMedia.

Označeno tagem