Conectart uspěl v prestižní britské soutěži ECCCSA. Získal hned 3 ocenění

Největší tuzemský provozovatel kontaktních center, společnost Conectart, slaví. V mezinárodní konkurenci největších evropských call center si v rámci soutěže ECCCSA (European Contact Centre & Customer Service Awards) česká firma odnesla hned tři sošky – jednu zlatou a dvě bronzové. Slavnostní vyhlášení proběhlo online formou v úterý 16. března 2021.

Největší provozovatel kontaktních center v Česku si atmosféru mezinárodní soutěže ECCCSA užil již loni, jako jedna z prvních českých společností v této soutěži uspěla. Letos tento úspěch překonala a odnáší si ocenění hned za tři projekty z posledního roku. Zlatou příčku v kategorii Inovace a Technologie za krizový management projektu s e-shopem Rohlik.cz, bronz v kategorii Malých zákaznických týmů za projekt se společností Samsung Electronics a další třetí místo za CSR projekty realizované s Linkou bezpečí.

Radujeme se a těšíme se ze všech tří spoluprací, se kterými jsme uspěli. ECCCSA je prestižní záležitost, která má rok od roku čím dál silnější konkurenci. Firmy prochází intenzivním procesem hodnocení a jsou posuzovány komisí sestavenou ze zkušených expertů z celého světa. Není to jen o tom přihlásit a věřit ve výhru. Vyhlášení předchází podrobné rozhovory, obhajoby a sledování běžného provozu callcenter. Kdokoli zvítězí, může se považovat za opravdového profesionála, který je konkurenceschopný na globálním trhu,“ říká generální ředitel společnosti Conectart Petr Studnička.

ECCCSA je největší událostí v odvětví péče o zákazníky. Oceňuje evropské organizace, které poskytují výjimečné zákaznické služby. Firmy, které si váží svých pracovníků a klientů, fungují efektivně a snaží se neustále inovovat. Do letošního 20. ročníku se přihlásily organizace z celkem 26 zemí, které bojovaly za ocenění v 36 kategoriích. 

Conectart

Conectart již více než 10 let poskytuje komplexní služby kontaktního centra českým i zahraničním zákazníkům. Ve svém portfoliu má řadu významných společností, například Samsung, Vodafone, MND, Českou spořitelnu, AmRest nebo SAZKAmobil. Conectart vznikl spojením společností Informační linky a Direct Communication. V roce 2017 akvíroval další kontaktní centrum Quality Brands. Sloučením těchto společností vznikl největší poskytovatel služeb v oblasti „Business Process Outsourcing“ (BPO) v České republice, kde v současné době pracuje přes 1 000 zaměstnanců. Společnost Conectart s.r.o. patří do portfolia fondu GPEF III ze skupiny Genesis Capital. Více na www.conectart.cz