Samba.ai získala významné klienty SportObchod a drogerii Teta, chystá produkt pro menší ecommerce

Praha – Technologický startup Samba.ai, který se specializuje na personalizaci a automatizaci ecommerce, získal do svého portfolia klientů dva významné hráče z českého trhu. Od ledna letošního roku testuje automatizační fukce Samby drogerie Teta. V únoru pak tým pod vedením Davida Vyskočila získal do svého portfolia předního prodejce sportovního vybavení SportObchod, který hledal řešení pro personalizaci a automatizaci emailové komunikace se zákazníky.

“SportObchod i Teta se řadí k našim nejvýznamnějším klientům a my si vážíme jejich důvěry. I když jsme na trhu relativně noví, daří se nám prosadit mezi silnou mezinárodní konkurencí. Bereme to jako znamení, že jdeme správným směrem,” zdůraznil David Vyskočil. Mezi další klienty Samby patří cestovní agentura Invia, srovnávač Heuréka nebo potravinářský eshop Košík.

“Těšíme se, že nám Samba.ai pomůže nastartovat naše retenční aktivity, nejen z pohledu email marketingu, ale i ostatních digitálních kanálů. V rámci další aktuální expanze do zahraničí a rozšiřování aktivit do nových sportovních segmentů, potřebujeme komplexní marketingový systém a platformu a já věřím, že Samba.ai je ta správná cesta,“ potvrdil marketingový ředitel SportObchod Ondřej Bumbálek.

Nový rok do Samby přinesl kromě klientů také novou strategii. Samba se chce více zaměřit na střední a menší eshopy. Chystá pro ně speciální produkt na bázi umělé inteligence, který menším eshopům umožní pracovat s personalizací a marketingovou automatizací, i když nemají široký tým specialistů.

“U menších eshopů se o marketing často stará pouze jeden člověk, občas dokonce sám majitel. Našim cílem je vytvořit pro tento typ eshopů platformu, díky které nastaví analytiku i samotné kampaně na pár kliků. Pomocí umělé inteligence bude nástroj výsledky kampaní průběžně sám optimalizovat a nabízet další kampaně, které navrhne na základě chování zákazníků,” popsal fungování David Vyskočil. Nový nástroj by podle Vyskočila měl být hotový v řádu několika málo měsíců.

Samba.ai je technologický startup, který se specializuje na personalizaci ecommerce a zlepšení zákaznického zážitku z nakupování online.. Díky pokročilé umělé inteligenci dokáže detailně zmapovat chování a preference zákazníků a následně jim přizpůsobit vzhled stránky, nabídku produktů na eshopu nebo omnichannel marketingovou komunikaci. V roce 2016 do startupu investovala skupina Rockaway Jakuba Havrlanta.