Przemyslaw Pasek se stal novým šéfem marketingu technologického startupu Samba.ai

Praha – Technologický startup Samba.ai, který pomocí umělé inteligence vylepšuje zákaznický zážitek z nakupování, posílil svůj marketingový tým. Do jeho čela se na pozici Head of Global Marketing posunul Przemyslaw Pasek, který od října obchodně rozvíjel polský trh. Jeho úkolem je posílit postavení enterprise značky Samba.ai a nastavit akviziční strategii pro nový SaaS produkt Samba Essentials.

“Przemek za několik málo měsíců vybudoval Sambě silnou pozici na polském trhu. Kromě obchodních aktivit měl na starosti také marketingovou podporu značky. Věříme, že se mu stejně dobře povede i na dalších trzích včetně Česka,” popsal zakladatel a ředitel Samba.ai David Vyskočil.

Úkolem nového šéfa marketingu bude kromě komunikace a budování značky Samba.ai získat nové zákazníky pro produkt Samba Essentials. Ten na rozdíl do enterprise řešení Samba.ai cílí především na menší a střední eshopy, kterým bez složité implementace pomáhá prakticky okamžitě využít umělou inteligenci a automatizaci ve všech marketingových aktivitách od segmentace zákazníků až po rozesílku emailů nebo push notifikací.

“Samba má silný produkt, který má potenciál přinést nesporné výhody umělé inteligence do marketingu celé škály ecommerce projektů od menších až po velké eshopy. Naší vizí je kompletně automatizovaná personalizovaná komunikace se zákazníkem. Díky tomu se marketéři budou moci zase věnovat tomu, co je pro úspěch firmy klíčové – strategii,” popsal Pasek.

Przemyslaw Pasek se v ecommerce a digitálním marketingu pohybuje více než 12 let. Kariéru začínal v polské retailové jedničce s elektronikou Neonet. Než nastoupil do českého startupu Samba.ai, pracoval pro polskou ecommerce konzultační skupinu Unity nebo digitalizační firmu Impel, kde měl na starosti maďarský a finský trh. Mezi jeho klienty patřili McDonald, Apteka Gemini nebo Leroy Merlin.

Samba.ai se specializuje na marketingovou automatizaci a personalizaci ecommerce. Díky pokročilé umělé inteligenci dokáže detailně zmapovat chování a preference zákazníka a následně mu přizpůsobit vzhled stránky, nabídku produktů nebo omnichannel marketingovou komunikaci. Mezi klienty Samby patří SportObchod, Teta, Mall nebo Košík.