Huawei hodlá optimalizovat portfolio a více investovat do softwaru

Společnost Huawei uspořádala v pondělí v Šen-čenu 18. Global Analyst Summit. Akce se na místě zúčastnilo více než 400 hostů, včetně průmyslových a finančních analytiků, klíčových veřejných osobností a zástupců médií, společně s analytiky a novináři z celého světa, kteří se zúčastnili online.

Eric Xu, rotující ředitel Huawei, sdílel obchodní výsledky společnosti za rok 2020 i pět strategických iniciativ pro budoucí směřování. Podle nich hodlá Huawei:

  • Optimalizovat své portfolio, aby se zvýšila odolnost společnosti. V rámci tohoto úsilí Huawei posílí své investice do softwaru a zároveň investuje více prostředků do podniků, které jsou méně závislé na pokročilých procesních technikách, a také do komponent pro chytrá vozidla.
  • Maximalizovat hodnotu 5G a definovat 5,5G s průmyslovými partnery pro podporu vývoje mobilní komunikace.
  • Poskytovat bezproblémové, uživatelsky zaměřené a chytré prostředí pro všechny uživatelské scénáře.
  • Inovovat s cílem snížení spotřeby energie ve světě s nízkými emisemi uhlíku.
  • Řešit problémy s kontinuitou dodávek.

„Obnovení důvěry a spolupráce napříč globálním dodavatelským řetězcem polovodičů je zásadní pro návrat odvětví na správnou cestu,“ zdůraznil Eric Xu.

„V budoucnu se budeme i nadále nacházet ve složitém a nestabilním globálním prostředí. Přetrvávající pandemické a geopolitické nejistoty budou představovat dlouhodobé výzvy pro každou organizaci, firmu i zemi. Hluboce věříme v digitální technologii a její sílu poskytovat nová řešení problémů, se kterými se všichni potýkáme. Budeme tedy s našimi zákazníky a partnery neustále inovovat a usilovat o digitální transformaci, abychom přinesli řešení pro každého člověka, domácnost a organizaci pro plně propojený a chytrý svět.“

První globální summit analytiků společnosti Huawei se konal v roce 2004 a od té doby se koná každoročně. Letošní summit na téma „Budování plně propojeného chytrého světa“ probíhá od 12. do 14. dubna s řadou průlomových setkání, kde mohou odborníci z celého světa sdílet své postřehy a diskutovat o budoucích trendech.

Aktuální informace ze světa Huawei Consumer BG naleznete denně aktualizované na:

Web: https://consumer.huawei.com/cz/

Facebook – CZ/SK: https://www.facebook.com/HuaweiMobileCZSK/

YouTube: https://www.youtube.com/huaweimobileczsk

Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobileczsk

Twitter: https://twitter.com/HuaweiCZ_SK

O Huawei Consumer Business Group

Produkty a služby společnosti Huawei jsou dostupné ve více než 170 zemích a používá je třetina světové populace. V Německu, Švédsku, Rusku, Indii a Číně bylo zřízeno čtrnáct výzkumných a vývojových center. Huawei CBG je jednou ze tří obchodních jednotek společnosti Huawei a zahrnuje smartphony, PC, tablety, nositelné a cloudové služby atd. Globální síť společnosti Huawei je postavena na více než 33letých zkušenostech v telekomunikačním průmyslu a je odhodlána poskytovat nejnovější technologický pokrok spotřebitelů po celém světě.