Digital Transformation Summit ukáže nové možnosti automatizace a digitální transformace firem

Digitální transformaci začaly v posledním roce intenzivně řešit i firmy, kterých se dříve prakticky netýkala. Celé odvětví několikanásobně vyrostlo, rychle se posouvá a vyvíjí. Digital Transformation Summit proto už za měsíc přinese nejnovější zkušenosti a inspiraci od českých i zahraničních lídrů v automatizaci a digitalizaci firemních procesů, obchodu či marketingu, stejně jako pohled a novinky přímo od Salesforce, celosvětově nejinteligentnějšího systému řízení vztahů se zákazníky. 

Srdcem Digital Transformation Summitu (DTS) budou ukázky konkrétních řešení z praxe na poli digitální transformace a automatizace. 13. května se ve virtuálním světě Confer-O-Matic o své zkušenosti a praktické ukázky podělí 8 lídrů českých i zahraničních firem, které patří k inovátorům na poli digitalizace firemních procesů.     

„Naším cílem je především poskytnout možnost přiučit se něco konkrétního a praktického od úspěšných firem. A to ať už člověk pracuje v obchodu, marketingu, zákaznickém servisu, IT nebo na back office,“ popisuje Jiří Mach, CEO české technologické společnosti Enehano Solutions, která je hlavním organizátorem DTS.

V hlavní roli inspirace

DTS odstartuje tématem Salesforce, který je podle společnosti Gartner dlouhodobým celosvětovým lídrem CRM řešení. Petra Jenner, regionální viceprezidentka Salesforce odpovědná za střední a východní Evropu, představí kromě pohledu Salesforce na digitální transformaci novinky i nejnovější trendy a také popíše, co úspěšné digitální firmy dělají jinak než ostatní. 

Těžištěm celého summitu budou ale hlavně inspirativní příběhy firem a jejich případové studie zaměřené na automatizaci a digitální transformaci firemních procesů a komunikaci se zákazníkem. Lídři firem budou ve virtuálním světě rozděleni na českou a zahraniční stage.    

Ukázky z praxe i 3D networking na pláži

Česká stage ukáže, jak zvládnout digitální transformaci i v korporaci, jak využít digitalizaci v marketingu, obchodu nebo klientském centru a také seznámí návštěvníky se specifiky digitální transformace směrem k B2B zákazníkům. V českém jazyce se o své zkušenosti podělí třeba Vladimír Püschner z DPD, Pavel Kottink z ČMSS nebo Filip Paseka ze Zonky.

Zahraniční stage představí, jak může inteligentní CRM pomoci vyrůst startupům i jak díky digitalizaci vylepšit zákaznickou cestu v B2B segmentu. Vedle toho ukáže také nové možnosti řízení zaměstnanců nebo optimální přístupy k vývoji CRM. V angličtině vystoupí například Peyu Petrov ze švédské firmy Getinge, která je jedním z největších výrobců zdravotnických zařízení na světě, Paulo Jorge Fernandes ze Salesforce nebo Emel Idriz z německé firmy Pricefx, která patří mezi globální lídry v oblasti naceňování produktů.


„Přestože se event bude konat online, nepřijdou účastníci ani o networking. Ten bude probíhat přes platformu Confer-O-Matic, kde se bude možné účastnit různých přednášek, networkovat s experty nebo sdílet zkušenosti v připravených chatzónách. Celé prostředí přitom bude laděné exoticky v havajském stylu,“ dodává Mach.