Jednoduchost sdělení, velkolepé zpracování. Hornbach říká, že zahrada může být kdekoliv

Nudná šedá křižovatka. Opuštěný, rzí prolezlý autovrak nebo stále tytéž schody do metra. Představte si je však postupně ponořené v nádherné svěží zeleni.  Bohaté velké listy, překrásně barevné květy; svěžest, klid a pohoda ve fádním stereotypu nelehké doby. Zahrada může být kdekoliv. Pod námětem klíčového claimu nové kampaně Hornbachu je podepsána německá společnost Heimat, jeho kmenová agentura.

Největší reklamu tvoří prvek vznikající v reálném čase kampaně

Hlavní úlohu hraje v kampani spot. Jeho vizuální stránka je s ohledem na nulový voiceover impozantní. Centimetr po centimetru je na záběrech možno vidět začátek tvorby obrovské vertikální zahrady na do té doby nevýrazné fasádě domu u rušné křižovatky.

Výsadba této zahrady bude trvat devět dnů. Na konci bude nejen gigantická reklama společnosti Hornbach. Bude to především obrovská zahrada na jinak anonymní křižovatce. V průběhu kampaně budou navíc v rámci evropských metropolí tvořeny další dočasné zahrady, které si pohrají se symboly odvrácené strany města; odstavené vraky aut, reklamní sloupy ale i vstup do metra. Na závěr budou všechny použité rostliny z jednotlivých projektů darovány místním obecně prospěšným společnostem. 

Touha po zeleni je nezlomná,“ říká Thomas Schnaitmann, brand manager německého Hornbachu, a dodává: „Naše kampaň konkrétně ukazuje, že místo pro zahrádku má každý. Může vzniknout všude, ať už vertikálně na velké stěně domu či jednoduše na balkoně.

V České republice kampaň odstartovala v pondělí 19. dubna a poběží až do 16. května. V zahrnutých media typech najdeme nejdůležitější formáty – online, televizi i rádio. Samozřejmostí je in-store podpora v podobě brandingu a maximální využití vlastních profilů na sociálních sítích Facebook a Instagram. 

Právě fanoušci na Facebooku a Instagramu měli unikátní příležitost vidět spot jako první, neboť součástí strategie byla mimo jiné i premiéra spotu pro fanoušky profilů společnosti Hornbach.

Fakta:

Kampaň: „Zahrada může být kdekoliv.“

Název spotu: „Zahrada může být kdekoliv.“

Agentura: HEIMAT, Berlin

Produkce: Liesel Filmproduktion GmbH

Režie: Jonas Schubert 

Sounddesign: Loft Tonstudios GmbH

Více informací na: www.hornbach.cz 

Aktuálně: Dle platných nařízení vlády ČR lze v projektových marketech Hornbach nakoupit v rámci maloobchodního prodeje zboží z kategorií: domácí potřeby a železářství, krmiva a další potřeby pro zvířata, malá domácí zvířata, veškerý sortiment související se zahrádkářskými činnostmi včetně nástrojů, paliva, doplňky i podpalovače, pietní zboží a dekorativní zboží pro sváteční příležitosti. Pro ostatní sortiment nabízí Hornbach službu objednání zboží online s doručením domů nebo vyzvednutím na prodejně. Velkoobchod po dodržení všech pokynů funguje pro profesionály bez omezení.

Přidejte se k nám na Facebooku – https://www.facebook.com/HornbachCZ 

O společnosti Hornbach: 

HORNBACH je nezávislá rodinná společnost kótovaná na burze. Ve finančním roce 2018/2019 zvýšila čistý prodej o 5,3 procenta na více než 4,4 miliardy EUR. Společnost HORNBACH byla založena již v roce 1877 a jako jediná v segmentu pro kutily má za sebou historii sahající přes šest generací. Společnost v současné době provozuje 158 stavebních a zahradních center v devíti evropských zemích, z toho 10 v České republice. 

Koncept prodeje a sortiment výrobků jsou plně orientovány na potřeby zákazníků, kteří realizují své projekty, a také na profesionály. HORNBACH svým zákazníkům zaručuje trvale nízké ceny a zajišťuje si tak prvenství ve svém oboru. Řada nezávislých testů a studií potvrzuje vysokou kvalitu poskytovaného poradenství a také výborný servis. V roce 2020 získal HORNBACH již podruhé za sebou ocenění Nejdůvěryhodnější značky v kategorii Hobbymarkety.

Společnost Hornbach je průkopníkem v oboru, neboť právě ona otevřela první kombinovaný stavební a zahradní market (1968), první velkoplošný „stavební hobby market“ (1980) a první stavební market s integrovaným Drive-in centrem (2003). Těmito kroky opakovaně dokládá svou schopnost inovovat. HORNBACH je několik desítek let významným zaměstnavatelem, v současné době se na úspěchu firmy podílí více než 20 000 zaměstnanců, z toho více než 1 500 v České republice.