Praha – I když to ještě před pár měsíci nevypadalo, o letošní šampionát fanoušci nepřijdou. Na tribuny sice nevyrazí, za to doma si ho budou moci vychutnat naplno. A to i díky Krušovickému pivovaru, který připravil s kreativní agenturou Isobar, členem skupiny dentsu, královskou spotřebitelskou soutěž o chytrou televizi s herní konzolí a sto piv k tomu.
Krušovice jsou historicky spojené s podporou českého i mezinárodního hokeje. Tuto vazbu značka neztrácí ani v posledních letech, kdy se situace značně zkomplikovala. V době vzniku kampaně ještě zdaleka nebylo jasné, jestli hokej letos vůbec bude. “Tím spíš to pro nás byla výzva. Chtěli jsme, aby si hokej s námi všichni užili v každém případě. Díky raketově vzrůstající oblibě e-sports a gamingu u milovníků piva v ČR padlo strategické rozhodnutí vydat se právě tímto směrem”, vysvětluje přístup k soutěži Ivana Nová, brand manager Krušovic.
Hlavní část komunikace seznamující zákazníky s krušovickou výzvou se opírá o nový spot z dílny Armada Films, podepsaný režisérem Romanem Valentem. „V příběhu propojuje světy pravých hokejistů a domácích hráčů, nastiňuje děj Michal Kotulek, kreativní ředitel Isobaru.
Kromě četného televizního nasazení uvidí diváci kampaň také v on-line prostředí v patnáctivteřinových a šestivteřinových verzích. Další prostor pro aktivaci diváků patří samozřejmě bannerům. Setkat se s výzvou k zapojení se do boje o týdenní výhry v podobě chytré televize s herní konzolí a sta piv či o denní pivní ceny může také návštěvník facebookových stránek či instagramu, pro které připravilo speciální obsah s hrdiny hokejového spotu Bistro Social, specializovaná agentura z rodiny dentsu.
Pro kampaň vznikly i další materiály určené pro in-store propagaci, zobrazující atraktivní výhry v královské aranži. Ty motivují zákazníky supermarketů ke sbírání kódů z limitované hokejové edice piv Krušovice. Na realizaci klíčového vizuálu spolupracovalo s Isobarem studio Paranormal.
Krušovice tak opět po roce týden co týden, den co den, odměňují hokejové fanoušky výhrami. V roce 2019 Krušovice rozdaly 100 lístků do hlediště. „Letos jsme pro naše fanoušky připravili i jejich vlastní turnaj. Jeho finalisté se utkají v LIVE stream přenosu, který svým komentářem doprovodí profi e-moderátoři Ondřej Lelek Kvarda a Richard Tesař. Na vítěze pak čeká nejžádanější herní konzole dneška, borec na druhém místě se zase může těšit na roční zásobu piva“, prozrazuje na závěr Jiří Coufal, senior brand manager Krušovic.
Obrazové podklady: https://www.dropbox.com/s/v6ghd3a4je4teqi/KRU_IIHF_2021_imgs.zip?dl=0
Video: https://youtu.be/wHGYA7cK_RU
Název kampaně: KRÁLOVSKÁ SOUTĚŽ
Klient: Krušovice
Kreativní agentura: Isobar Czech Republic
Executive Creative Director: Pavel Flégl
Creative Director: Michal Kotulek
Strategy Director: Tomáš Preněk
Idea Maker / Copywriter: David Podhola, Jan Rídl
Graphic designer: Michal Kotulek, Miroslav Věšín
Agency producer: Ivica Šúrová
Account Director: Kristína Jíšová
Social Media Director: Sabina Karásková
O skupině Dentsu Aegis Network:
Skupina dentsu international jako součást japonské dentsu Inc. sestává z deseti globálních agentur – Carat, Dentsu, dentsu X, iProspect, Isobar, mcgarrybowen, Merkle, MKTG, Posterscope a Vizeum doplněných o více než 50 lokální specializovaných agentur. Vize dentsu je inovovat způsoby, jakými klienti budují své značky, a to skrze expertízu a zkušenosti ze světa médií, digitálních technologií a kreativní komunikace. Nabízí širokou škálu specializovaných produktů a služeb na té nejvyšší úrovni. Se sídlem v Londýne dentsu international operuje ve 145 zemích světa a s celkem více než 45 tisíci specialisty. V České republice spadají do portfolia skupiny agentury Adexpres, Amnet, Amplifi, Bistro Social, Carat, dentsu X, Vizeum, iProspect, Isobar a Spectra. www.dentsuaegisnetwork.com