Ohromující růst realme o 4104 procent. Značka už je v TOP 4 v Česku, Řecku i ve Slovinsku

6. května 2021 – Praha, Česká republika – Producent chytrých mobilních telefonů realme pokračuje v úspěšném tažení. Za 12 měsíců od vstupu na český trh se vypracoval do TOP 4 nejdodávanějších značek u nás a dle dat výzkumné společnosti Canalys vykázal ohromující meziroční nárůst o 4104 procent. Značce realme se daří i v Řecku a ve Slovinsku.

Data o růstu realme vyplývají z nejnovějších údajů renomované společnosti Canalys za první kvartál roku 2021. Smartphony realme jsou v Česku k dostání od dubna 2020. 

„Považujeme to za výjimečný úspěch, za kterým stojí hlavně globální strategie realme přinášet uživatelům trendy telefony za dobrou cenu. Díky naší filozofii ‘Dare to Leap’ stojíme v čele v oblasti inovací, designu i hodnoty produktu. To je něco, s čím se mladí uživatelé ztotožňují,“ říká Madhav Sheth, CEO realme v Evropě.

Společnost realme přinesla do nižších cenových kategorií technologie, které zde dosud chyběly. Třeba jeden z nejnovějších modelů realme 8 Pro se chlubí 108Mpx fotoaparátem a časosběrnými režimy noční oblohy a Tilt-shift. Model realme 7 5G se stal nejlevnějším telefonem s podporou sítí páté generace. Brzy ho nahradí realme 8 5G, ještě dostupnější telefon, který bude pohánět výkonný processor Dimensity 700 5G. Značka realme také díky modelu 7 Pro do cenové kategorie pod 300 euro poprvé přinesla technologii super rychlého 65W nabíjení.

„Pro zákazníky je důležitá i záruka kvality a spolehlivosti. Proto se realme spojilo s TÜV Rheinland a představilo certifikát TÜV Rheinland High Reliability založený na tříletém životním cyklu telefonu. Jako první tuto certifikaci obdržely smartphony realme C21 a C25,” říká Kateřina Vymazalová, šéfka komunikace realme v Česku, na Slovensku a Maďarsku.

Během pouhého roku působení na českém trhu představilo realme 13 smartphonů, které pronikly do nabídky téměř všech mainstreamových prodejců, jako jsou Alza, CZC nebo Datart. Telefony mají v nabídce i operátoři Vodafone a O2. Vlajkovou lodí značky je realme X 50 Pro 5G, další z modelů X3 SuperZoom jako první na světě nabídl „Starry Mode“ pro fotografování noční oblohy. 

Za impozantním úspěchem realme stojí i inovativní marketing. Ve světě e-commerce, kam se vloni přesunula obrovská část prodejů, udržují zaměstnanci realme vztah se svými komunitami, informují je o největších novinkách a snaží se sledovat jejich trendy. Firma také vylepšila své poprodejní služby, jako je prodloužení záruky, online podpora a kratší dodací lhůty.

„Jsme ambiciózní společností, a naším cílem tak nemůže být nic jiného, než se během roku 2021 propracovat do TOP 3 v České republice. Měly by nám k tomu pomoci nové telefony s podporou 5G a chytré produkty spojující internet věci s umělou inteligencí,” uzavírá Kateřina Vymazalová.

O značce realme 

realme je značka, která se specializuje na poskytování kvalitních technologických produktů a služeb pod inspirativním heslem Dare-to-Leap. Produkty realme chtějí povzbudit mladé lidí ke ‘Skoku vpřed’ ve využívání nejnovějších technologií a designu.

Podle studie Counterpoint patří realme mezi top 7 značek mobilních telefonů v globálních dodávkách smartphonů ve 3. čtvrtletí roku 2020. V roce 2019 dosáhlo realme 25 millionů globálních dodávek smartphonů. Oproti předchozímu roku dosahovala společnost realme růst 808 %, což dělá z realme nejrychleji rostoucí značku smartphonů na světě ve čtyřech po sobě jdoucích čtvrtletích od roku 2019 do 2. čtvrtletí 2020. realme vstoupilo na 61 trhů po celém světě včetně Číny, jihovýchodní Asie, jižní Asie, Evropy, Ruska, Austrálie, Středního východu a Afriky a má globální základnu s více než 50 miliony uživatelů.