Zákazníci Lidlu nově zaplatí také stravenkami společnosti Edenred

V prodejnách Lidl mohou zákazníci od pondělí 10. května zaplatit za své nákupy také stravenkami společnosti Edenred. Lidl tak rozšiřuje přijímané stravenky o dalšího vydavatele, čímž vychází vstříc poptávce uživatelů, kteří tyto stravenky doposud nemohli v prodejnách uplatnit. Pro další zákazníky se tak stane nakupování v prodejnách Lidl ještě komfortnější.

V prodejnách Lidl mohou zákazníci již od minulého roku za své nákupy potravin a nealkoholických nápojů zaplatit vedle stravenek Naše stravenka také stravenkami Sodexo, Up Česká republika a Benefit Plus. „Navázáním spolupráce s dalším vydavatelem chceme vyjít vstříc poptávce uživatelů, kteří doposud nemohli v našich prodejnách svými stravenkami zaplatit. Věříme, že držitelé stravenek či stravenkových karet Edenred novinku přivítají,“ dodává mluvčí společnosti Lidl Tomáš Myler.

Společnost Lidl do konce září roku 2020 přijímala pouze stravenky Naše stravenka, kterou jejich majitelé mohou kromě prodejen Lidl a Kaufland využívat také na více než 9 500 místech v rámci akceptační sítě, a to včetně široké škály slev a benefitů. V současnosti Naši stravenku využívá více než 8000 zákazníků, a to jak v papírové podobě, tak v podobě stravenkové karty. Přesto, že se portfolio zákazníků využívající Naši stravenku rozšiřuje každým rokem, chce společnost Lidl umožnit platbu stravenkami také další řadě zákazníků.

O společnosti Lidl stravenky v.o.s. 

Společnost Lidl stravenky patří stejně jako Lidl Česká republika a Kaufland Česká republika do německé  maloobchodní skupiny Schwarz. Je poskytovatelem stravenek s názvem Naše stravenka, které jsou kromě restaurací akceptovány v síti maloobchodních prodejen Lidl a Kaufland. Veškeré informace pro zaměstnavatele i restaurační zařízení jsou k dispozici na webových stránkách www.nasestravenka.cz.

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 270 prodejen, které jsou zásobovány 5 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť. 

Více informací naleznete na: 

www.lidl.cz

http://www.twitter.com/lidlcz

www.facebook.com/lidlcesko

www.instagram.com/lidlcz

www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika

Označeno tagem