Jarní Nákupy Ona Dnes ve znamení atraktivních slev začínají už v pondělí 17. května

Magazín Ona Dnes v období od 17. do 23. května 2021 čtenářkám už po třiadvacáté nabídne možnost výhodných nákupů z oblasti kosmetiky, módy, vybavení do domácnosti, sportovních potřeb a mnohých dalších. V rámci největšího slevového nákupního týdne v ČR se mohou těšit na více než 160 kuponů se slevami ve výši až 50 %. Tváří jarních Nákupů Ona Dnes se tentokrát stala herečka Markéta Děrgelová. Kuponovou knížku čtenářky najdou v lifestylovém čtrnáctideníku Žena a život (12.5.) a tradičně bude součástí pondělního vydání deníku MF DNES v magazínu Ona Dnes (17.5.) a čtvrtečního vydání MF DNES s magazínem DNES+TV (20.5.). Od 18. května se budou slevové kupony zobrazovat také v aplikaci Portmonka.

„Načasování letošních jarních Nákupů Ona Dnes nemohlo vyjít lépe – obchody jsou konečně otevřené a naši čtenáři si tak plnohodnotně mohou užít akcí a slev, kterých je v kuponové knížce připraveno více než 160. Aktuální pandemická doba nás učí více nakupovat v e-shopech, proto jsme v rozšířeném vydání pondělního magazínu Ona Dnes připravili navíc velký manuál o výhodách i nástrahách online nákupů,“ říká Zuzana Zbořilová, pověřená vedením magazínu Ona Dnes.

Nakupovat se slevovými kupony bude možné po celý týden ve více než 2 600 kamenných obchodech a více než 90 e-shopech po celé České republice. 

Vybírat bude opět možné z množství známých a oblíbených značek, které se do akce zapojily. Kromě jiných například About You, Alza, Butlers, C&A, CCC, Datart, Douglas, GAP, Kanzelsberger, Klenoty Aurum, Mall, Natuzzi Editions, PetCenter, Sephora a spousta dalších.

Seznam všech obchodů, v nichž lze kupony na slevy uplatnit, je k dispozici na internetové stránce nakupyonadnes.cz.

Generálním partnerem pro Nákupy Ona Dnes je Mastercard.

S Nákupy Ona Dnes je již tradičně spojen finanční dar ve výši 150 tisíc korun na podporu projektu Finanční gramotnosti a další pomoci matkám v azylových domech pro Nadaci Terezy Maxové dětem, která je Charitativním partnerem akce. 

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA 

Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví 3,3 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,5 milionu návštěvníků internetu. 

Celková čtenost titulů MAFRA je 5,02 milionu čtenářů, což představuje 56,8 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,5 milionu reálných uživatelů.

Tiskové portfolio mediální skupiny MAFRA zahrnuje širokou škálu titulů napříč segmenty od deníků s vkládanými magazíny přes celostátní zpravodajské týdeníky, společenské časopisy, tituly zdarma po programové tituly, časopisy životního stylu pro ženy a další

Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. 

Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii.  Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.

Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, prémiový produkt iDNES Premium pro registrované členy, který nabízí exkluzivní obsah doplněný o kvalitní zábavu, dále videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.  

Do skupiny dále patří skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.  

Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing. 

MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. 

Skupina je rovněž mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz. 

Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. 

Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

Skupina je členem holdingu Agrofert.