O2 představilo nové kanceláře v Ústí nad Labem. Zaměstnancům nabídne inspirativní prostředí i domáckou atmosféru

9.6.2021

Ústecké call centrum O2 prošlo v uplynulém půl roce velkou proměnou. Operátor zde tento týden otevřel inovativní kontaktní centrum pro více než 100 zaměstnanců. Slibuje si od něj nejen větší spokojenost, ale i snížení fluktuace svých zaměstnanců.

„Chceme našim zaměstnancům nabídnout příjemné a inspirativní prostředí, kde se budou cítit jako doma, bude se jim tu dobře pracovat a práce je tu bude bavit,“ vysvětluje Pavel Milec, HR ředitel v O2, a dodává: „Osobně vnímám zásadní kvalitativní posun v práci našich konzultantů. Dávno už nejde o běžné operátory call centra. Kolegové dnes pracují s digitálními technologiemi, musí nejen znát naše služby, ale i ovládat moderní zařízení. Jen díky tomu mohou vyhovět očekáváním našich zákazníků, která se zásadně posouvají. A tomuto trendu musí odpovídat i pracovní prostředí pro naše zaměstnance.“

.

Moderní prostory, které O2 otevřelo v budově na Masarykově třídě, jsou uzpůsobené nejen pro samotnou práci, ale i setkávání s kolegy, pořádání nejrůznějších školení či workshopů. Zaměstnanci mají k dispozici několik pracovních zón, relaxační a coworkingové prostory, interaktivní zasedačky i malé klidové místnosti, kde mohou nerušeně pracovat nebo probrat pracovní záležitosti v malých týmech.

„V novém kontaktním centru klademe velký důraz na spokojenost a kooperaci v jednotlivých týmech. Soudržnost, maximální kontakt a podpora mezi jednotlivými členy týmu, kde i „šéf“ je jeho pevným článkem, se nám dlouhodobě jeví jako správná cesta,“ vysvětluje Tomáš Řezníček, ředitel pro zákaznickou péči, pod kterého provoz nových prostor spadá. Každý tým má přitom k dispozici svůj box – ergonomicky řešený pracovní prostor s moderním vybavením, nábytkem i interaktivní technikou, díky které mají všichni neustále přehled o tom, jak si jejich tým vede při odbavování zákaznických požadavků.

.

Návrhy připravili architekti ze studia room411.architects, se kterými O2 dlouhodobě spolupracuje a kteří pro operátora realizovali nové značkové prodejny nebo školicí centrum v Praze. Designerům se do prostor podařilo vnést více přirozeného světla i zeleně. Vzdušnějším prostorám dominují industriální prvky, strop zůstal otevřený a veškeré technologie přiznané. Černé kovové konstrukce v kombinaci s dřevěným nábytkem a pastelovými barvami tak vytváří příjemnou atmosféru připomínající severské interiéry.

.
.
.
.

O společnosti O2 Czech Republic

O2 je největším poskytovatelem telekomunikačních služeb na českém trhu. V současnosti poskytuje služby prostřednictvím téměř osmi milionů mobilních a pevných linek, což z něj činí jednoho z vedoucích poskytovatelů plně konvergentních služeb v Evropě. Zákazníkům mobilních služeb nabízí O2 nejmodernější technologii LTE, jako první v Česku společnost spustila také plnohodnotné 5G. Značka O2 pro zákazníky neznamená jen telekomunikace. O2 je schopna vyhovět i těm nejnáročnějším požadavkům zákazníků též v oblasti ICT a nabídnout jim služby housingu, hostingu i cloudových služeb v datových centrech o celkové rozloze 7 300 metrů čtverečních. Tato datová centra jako první v ČR a střední Evropě získala certifikaci úrovně TIER III. Se svou službou O2 TV je O2 zároveň největším provozovatelem digitálního televizního vysílání v Česku.