Zákazníci LeasePlanu si mohou do mobilu nahrát digitální kartu vozidla

Řidiči, kteří jezdí ve vozech pronajatých formou operativního leasingu od společnosti LeasePlan, si mohou nově do mobilního telefonu stáhnout digitální kartu vozidla. Najdou v ní všechny potřebné informace o automobilu i o službách, na které mají v rámci operativního leasingu nárok. Zároveň se mohou prostřednictvím karty kdykoli spojit s LeasePlanem a řešit nejrůznější situace včetně pojistných událostí. Firma přichází s novinkou na začátku letní sezony, která je vždy spojena s vyšší mobilitou, a tedy i s nárůstem počtu problémů, do kterých se řidiči dostávají.

Kartu vozidla si řidiči nahrají do „digitální peněženky“ podobně jako platební karty, letenky nebo vstupenky. V prostředí Android jde o aplikaci Yourwallet a v prostředí iOS o Wallet. K nahrání potřebují unikátní QR kód, který jim LeasePlan zašle e-mailem. Všichni noví zákazníci obdrží informaci, jak QR získat, hned při převzetí automobilu.

LeasePlan pro nový nástroj využívá osvědčené řešení vydavatele a vývojáře mobilních digitálních karet Your Pass.

„Digitální karta založená na platformě Your Pass poskytne řidičům velmi rychlé a přímé spojení s LeasePlanem. Snadno si na ní vyhledají potřebné informace. Nemusejí se přitom obávat, že by jim zabrala hodně místa v paměti telefonu, protože není koncipována jako samostatná aplikace. To je její podstatná výhoda,“ říká Martin Brix, generální ředitel společnosti LeasePlan Česká republika.

Řidiči najdou na kartě užitečné odkazy, které mohou využít kupříkladu pro přivolání silniční asistence, pro objednání do servisu či nahlášení škodní události, při vrácení vozidla po skončení leasingu anebo při ztrátě dokladů od auta. Některé volby je nasměrují na telefonní nonstop linku LeasePlanu, jiné automaticky otevřou předvyplněný elektronický formulář, který stačí doplnit a jednoduše odeslat, další vedou na webové stránky s podrobnějšími informacemi.

Každý řidič nalezne na kartě výčet služeb, které má sjednané, může aktualizovat stav najetých kilometrů, vyhledat si pneuservis, případně si prostudovat podrobnější popis jednotlivých služeb. Nechybějí nezbytné kontakty včetně relevantních odkazů na Facebook, LinkedIn a webové stránky.

„V druhé fázi, kterou zprovozníme během několika měsíců, budeme kartu využívat i k zasílání notifikací s důležitými upozorněními, která budou určena vždy jen konkrétnímu řidiči,“ dodává Martin Brix.

Půjde třeba o výzvu k objednání na přezutí pneumatik či na STK, o informaci o ukončení opravy vozidla, o blížícím se konci pronájmu automobilu a podobně.

Digitální karta je všem zákazníkům LeasePlanu dostupná zdarma. Po první registraci ji mohou využívat bez dalšího přihlašování.

LeasePlan je vedoucí společností na dvou velkých a rostoucích trzích: ve správě nových vozidel, pro kterou používá označení Car-as-a-Service, a v prodeji kvalitních tříletých až čtyřletých ojetých automobilů, které nabízí prostřednictvím online platformy CarNext. LeasePlan v rámci služby Car-as-a-Service nakupuje a financuje nová vozidla pro své zákazníky a poskytuje jim jejich kompletní správu s obvyklou dobou trvání smlouvy tři nebo čtyři roky. CarNext je celoevropská digitální platforma pro ojetá vozidla vysoké kvality. Vozy na ni dodává jak LeasePlan ze své flotily, tak další partneři. LeasePlan má přes 50 let zkušeností. V současnosti má ve správě přibližně 1,9 milionu vozidel ve více než 30 zemích. Posláním společnosti je zprostředkovávat služby v oblasti udržitelné mobility se zaměřením na budoucnost. Společnost LeasePlan Česká republika je součástí skupiny LeasePlan Corporation NV Group. Pobočka vznikla v roce 1995 a je předním odborníkem na správu vozových parků v České republice. Více informací na: www.leaseplan.com.