Salesforce přichází s výrazným rozšířením své jednotné platformy pro oblast customer experience Work.com

Nově je k dispozici podpora zlepšování pocitu pohody na pracovišti, podpora vzdělávání i profesionálního růstu a skupina služeb s automaty zvyšující produktivitu

Praha, Česká republika, 8. července 2021 – Společnost Salesforce, přední globální poskytovatel v oblasti služeb řízení vztahů se zákazníky, oznámila významné rozšíření své platformy pro oblast customer experience – Work.com. Novinky se týkají hybridních pracovních sil Work.com Wellbeing pro zlepšování pocitu pohody zaměstnanců, Work.com Talent pro rychlejší vzdělávání i profesionální růst a Employee Service zahrnující automaty podporující zvyšování produktivity. Work.com umožňuje lépe spravovat procesy v kancelářích během koronavirové pandemie, ale i po jejím skončení.

Novinky jsou postavené na  stávajících produktech Work.com, včetně Employee Workspace – digitální plochy, odkud mohou zaměstnanci snadno přistupovat k pracovním zdrojům a aplikacím; Employee Concierge – inteligentní technické podpory, kde mohou zaměstnanci snadno a rychle najít odpovědi na své otázky; a IT Service Center, servisního centra, které pomáhá řešit IT týmům problémy rychleji a udržovat zařízení zabezpečená. 

Většina zaměstnanců oceňuje flexibilitu hybridního způsobu práce, nicméně lidé pracující čistě vzdáleně se mohou cítit izolovaní a někdy mají i ztížený karierní růst nebo dostupnost firemních zdrojů. Proto je tak důležité začít využívat technologie, které umožňují překlenout propast mezi oběma formami práce tak, aby měli všichni zaměstnanci stejné podmínky. Využívání efektivních technologií navíc vede k menší fluktuaci.

„Nyní máme obrovskou příležitost, jak lze proměnit zkušenosti zaměstnanců,“ uvedl Patrick Stokes, EVP & GM platformy Work.com ze společnosti Salesforce. „Jedná se o klíčový nástroj pro firmy, které nyní mohou zajistit, že při hybridních způsobech práce budou zajištěny stejné podmínky pro produktivitu všech zaměstnanců.“

Work.com Wellbeing je navržený s cílem pomoci zaměstnancům porozumět fyzickému, emočnímu, sociálnímu, finančnímu i profesionálnímu pocitu pohody. A také tyto pocity dle možností zlepšovat. Zaměstnanci mohou během pracovní doby pomocí aplikace Employee Workspace důvěrně kontrolovat své zdraví nebo osobní plány. Na základě odpovědí jim bot Wellbeing poskytuje odpovídající informace, jako jsou rady, jak snížit stres nebo jak se spojit s finančním poradcem. 

Obdobně jde o užitečný nástroj i pro vedoucí pracovníky, kteří mohou snadno získat poznatky založené na datech a použít je k identifikaci trendů mezi zaměstnanci i k celkovému zlepšení spokojenosti jednotlivých osob. Například při zjištěném prudkém nárůstu pocitu stresu může vedení podniknout příslušná opatření pro jeho snížení – mj. lépe vyvážit pracovní a soukromý život nebo redukovat počet porad a schůzek. Společnost Salesforce navíc spolupracuje s předními wellness experty – partnerský obsah bude dostupný prostřednictvím portálu Salesforce AppExchange

Druhou novinkou je Work.com Talent, díky které získají zaměstnanci jednotný pohled na své dovednosti, rozvojové cíle i možný kariérní růst. Nástroj poskytuje personalizované kariérní poradenství – například doporučení naučit se konkrétní problematiku ze zdarma dostupné e-learningové platformy Salesforce Trailhead

Manažeři a personalisté mohou snadno získat informace o pracovnících – například v rámci organizace identifikovat osoby, které mají dovednosti pro realizaci nového projektu nebo k přechodu na novou pracovní pozici. Vzdělávání i dostupnost informací jsou jedním ze základních předpokladů úspěchu, a tedy i spokojenosti zaměstnanců. 

Nové služby Employee Service zvyšují schopnost zaměstnanců vyřizovat si sami své požadavky – chytřeji a intuitivněji. Mezi tyto služby patří:

  • HR Service Center, která zjednodušuje tradičně složité a různorodé HR procesy, jako je přijímání nových zaměstnanců nebo vyřizování krátkodobých dovolených, do jednoho integrovaného prostředí. Personalisté spravují požadavky zaměstnanců prostřednictvím specializované servisní konzole a využívají k tomu i doporučení založená na umělé inteligenci. Řešení řady požadavků je navíc plně automatizováno. 
  • Service Catalog, která zaměstnancům přehledně nabízí katalog firemních produktů a služeb. Zaměstnanci si tak snadno mohou vyžádat například nový notebook nebo opravu mobilního zařízení. Nová služba umožňuje automatizovat tradiční požadavky zaměstnanců napříč všemi odděleními a ušetřit tak drahocenný čas. 
  • Employee Concierge Bots, tedy chatboty postavené na umělé inteligenci, díky kterým mohou zaměstnanci získávat rychle odpovědi na své otázky – v průběhu konverzace boty zobrazují odkazy na relevantní informace. 

Služby HR Service Center a Employee Concierge Bots by měly být včetně informací o ceně dostupné v červenci 2021. Work.com Wellbeing, Work.com Talent a Service Catalog by měly být včetně informací o ceně dostupné od listopadu 2021. 

Další informace

  • Více informací o tom, jak mohou společnosti pomoci zaměstnancům k úspěchu v hybridním pracovním prostředí najdete na Work.com
  • Více informací o HR Service Center jsou k dispozici na stránkách společnosti Salesforce
  • Více informací o trendech v oblasti pohody na pracovišti najdete v nejnovějším průzkumu společnosti Salesforce

O společnosti Salesforce:

Salesforce, světový lídr v oblasti CRM, umožňuje společnostem spojit se se svými zákazníky zcela novým způsobem. Nezveřejněné služby nebo funkce uvedené v této nebo jiných tiskových zprávách a veřejných prohlášeních nemusí být aktuálně k dispozici a nemusí být nabídnuty včas, popřípadě vůbec. Zákazníci, kteří si zakoupí aplikace Salesforce, se musí o svém nákupu rozhodovat na základě funkcí, které jsou aktuálně k dispozici. Hlavní sídlo společnosti se nachází v San Franciscu, své pobočky má ale také v Evropě a Asii. Na newyorské burze společnost obchoduje pod symbolem „CRM“ (NYSE: CRM). Více informací naleznete na: www.salesforce.com

Novinky o Salesforce můžete sledovat na našem twitterovém účtu a blogu:

EU Blog: https://www.salesforce.com/eu/blog

Twitter (the global account): https://twitter.com/salesforce