Lenovo a FC Internazionale Milano posilují své partnerství

Lenovo posouvá oficiální technologické partnerství na další úroveň a stává se sponzorem uvedeným na zadní straně kultovního dresu.

  • Lenovo a FC Internazionale Milano utužují své technologické partnerství napříč celým klubem.
  • Díky této dohodě se FC Internazionale Milano stane jedním z technologicky nejpokročilejších klubů na světě.
  • Technologický záznam výkonu hráče překročil za poslední dva roky více než 100 milionů datových bodů.
  • Spolupráce zahrnuje podpůrnou infrastrukturu umožňující efektivní zpracování obrovského množství dat.

Praha 13. července 2021 – Lenovo a fotbalový klub Internazionale Milano (Inter) rozšířili dlouholeté partnerství a od sezóny 2021/2022 bude Lenovo uvedeno na zadní straně ikonického dresu. Společnost Lenovo je oficiálním technologickým partnerem od roku 2019, kdy se podílela na digitální transformaci klubu a poskytla chytřejší řešení tréninkovému centru Inter Suning v Appiano Gentile i ústřednímu vedení.

Lenovo bude v rámci partnerství podporovat klub nejen servery, úložišti, notebooky či příslušenstvím, ale také technologií pro shromažďování a správu velkého množství dat s cílem dosažení lepších výsledků na hřišti i mimo něj. Technologie společnosti Lenovo umožňují klubu digitalizovat historické archivy a dokumenty pro snazší přístup k datům.

Historie klubu Inter nemá obdoby. Jedná se o jediný klub, který se od svého založení v roce 1909 účastnil špičkového italského fotbalu a byl třikrát korunován jako vítěz evropského poháru. S 19 tituly ze Série A jsou úřadujícími italskými šampiony.

Partnerství přineslo od roku 2019 řadu provozních vylepšení:

  • Výkon a rychlost zpracování dat Interu se zlepšilo o 20 procent s více než 100 miliony dat GPS nashromážděných v posledních dvou sezónách během tréninku, včetně 60 milionů datových bodů souvisejících s hráči, které je třeba analyzovat.
  • Výpočetní výkon serverů Lenovo zkrátil dobu zpracování reportů o 25 procent.
  • Data centra Lenovo jsou klíčová pro zpřístupnění 50 000 hodin digitálních videí jako součást Media Asset Management (MAM), což umožňuje hosting 400 terabajtů digitálního obsahu v archivu Inter.

Sponzorství

Sponzoring na dresech upevňuje spojení dvou ikonických značek a jejich sdílené hodnoty – vysoký výkon a inovativnost. Strategické umístění loga Lenovo v prestižní části dresu povede k výraznému zvýšení viditelnosti značky, a to jak v Sérii A, tak v Coppa Italia.

Globální technologický partner

Za poslední dva roky Lenovo upevnilo svou pozici globálního technologického partnera klubu Inter. To zahrnuje integraci zařízení na okrajích sítě, které umožňují vyšší efektivitu při sběru a zpracování dat, stejně jako vysoce výkonné počítače, monitory a inteligentní zařízení. Díky nejnovější dohodě poskytne Lenovo společnosti Inter kompletní IT řešení v oblasti hardware, software a podpory:

  • Zaměření na hráče: Možnosti ukládání a zpracování dat nastartuje analytiku a vývoj hráčů a poskytne taktické poznatky o kondici hráče a analýze zápasu. Díky GPS využívané během tréninků má tým informace o rychlosti, vytížení hráče a jeho vlivu na celkový výkon týmu. Inter použije data nejen během tréninků a rozboru hry, ale také ke strategickému plánování zápasů.
  • Fanoušci: Inter je klubem s více než 50 miliony fanoušky (v Asii má více než jakýkoliv jiný italský klub) a díky technologiím Lenovo poskytuje okno do svých každodenních aktivit. Řešení Lenovo Media Asset Management (MAM) poskytuje Interu obrovský online archiv včetně 50 000 hodin videa, které je snadno dostupné a upravitelné na vyžádání. Fanoušci mohou například zadat své jméno a datum narození do digitálního archivu Inter a snadno zjistí, co se v klubu dělo během této doby.
  • Technologie byznysu: Lenovo přizpůsobilo technologie současným potřebám Interu
    a poskytuje expertízu v technologickém rozvoji sídla klubu a tréninkových zařízení. V rámci spolupráce poskytuje Lenovo svá přední hardwarová a softwarová řešení zahrnující notebooky ThinkPadTM, monitory ThinkVisionTM a zařízení ThinkSmartTM pro vzdálenou práci a zefektivnění obchodních operací. Díky chytřejší technologii Lenovo mohl Inter bez problémů spolupracovat vzdáleně a prostřednictvím webových konferencí.

FC Internazionale Milano Corporate CEO, Alessandro Antonello, řekl, “Spojení fotbalu
a technologií je klíčové k posunutí Interu do dalšího levelu – od způsobu, jakým komunikujeme s našimi fanoušky, až po nástroje, které máme k dispozici – partnerství s Lenovo je jádrem všeho. Jsme rádi, že toto partnerství můžeme prohloubit a podpořit inovace, díky nimž bude Inter stále technologicky vyspělejší a perspektivnější.“

„Od prvního setkání naše partnerství s FC Internazionale Milano přineslo skutečné hmatatelné lepšení výkonu. Více než o sponzorství, jde ale o setkání za cílem úspěchu na hřišti i mimo něj,“ řekl Luca Rossi, prezident skupiny Intelligent Devices Group, Lenovo. Soustředili jsme se na odvážnou vizi umožňující chytřejší technologii pro všechny a těšíme se na další posilování našeho partnerství, abychom dosáhli skutečných pokroků v digitální transformaci Interu v klub budoucnosti pro další generaci fanoušků a širší komunitu.“

O FC Internazionale Milano

Společnost FC Internazionale Milano, založená v roce 1908, je celosvětově proslulá jako jeden
z nejúspěšnějších fotbalových týmů na světě. Čínská skupina Suning získala většinový podíl klubu
v červnu 2016. V roce 2021 došlo v klubu ke splnění dvou velmi důležitých milníků: odhalení nového loga Inter oslavovaného příběhem I M a vítězství 19. Scudetto 11 let po Triplete. Trofej klubu zahrnuje 19 italských ligových titulů, 7 Coppa Italias, 5 italských Superpohárů, 3 poháry UEFA, 2 evropské poháry, 1 Ligu mistrů UEFA, 2 Interkontinentální poháry a 1 FIFA Club World Cup. Inter je jedním ze sedmi týmů, které ve stejném roce (2010) provedly treble – Ligu mistrů, národní šampionát a národní pohár – a jako jediný italský klub ve své 113leté historii nikdy nesestupoval. Inter je globální značka
s více než 400 miliony sledujících po celém světě. Klub se může pochlubit špičkovou světoznámou akademií mládeže. Během let mládežnické týmy Nerazzurri vyhráli více než 56 trofejí
a vytvořili mnoho plných internacionálů a desítky dalších profesionálů, kteří hráli v hlavních evropských ligách.

O společnosti Lenovo

Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY), společnost s obratem 60 miliard USD je členem globálního žebříčku Fortune 500 s působností na 180 trzích po celém světě. Zaměřuje se na odvážnou vizi zpřístupnit chytřejší technologie všem a vyvíjí zařízení pro miliony zákazníků, se kterými vytváří společně inkluzivnější, důvěryhodnější a udržitelnější digitální společnost. Chcete-li zjistit více, navštivte https://www.lenovo.com a přečtěte si nejnovější zprávy na StoryHub.

LENOVO, THINKPAD, THINKVISION a THINKSMART jsou ochranné známky společnosti Lenovo. Všechny ostatní ochranné známky jsou majetkem příslušných vlastníků. © 2021, Lenovo Group Limited.