Přední poskytovatel cloudových služeb a jednička v oblasti platforem pro řízení vztahů se zákazníky usnadní vývojářům využívajícím technologie obou společností vytvářet a provozovat zákaznické aplikace, nativně využívat služby AWS v Salesforce aplikacích a bezpečně propojovat data i workflow
Praha, Česká republika, 20. července 2021 – společnosti Amazon Web Services (AWS), Amazon.com a Salesforce oznámily výrazné rozšíření svého celosvětového strategického partnerství. Rozšíření spolupráce zjednoduší využívání uceleného portfolia produktů a služeb AWS a Salesforce – zákazníci tak budou moci vytvářet a nasazovat výkonné firemní aplikace, které urychlí jejich digitální transformaci.
Partnerství sjednotilo produkty AWS a Salesforce, což nabízí zákazníkům nové možnosti. Vývojáři budou moci vytvářet a provozovat vlastní aplikace, které díky propojení CRM dat a workflow s vlastními řešeními nad AWS cloudy nebo integraci cloudových dat do Salesforce aplikací posílí využitelnost obou platforem. Salesforce také do svých nových aplikací začlení služby AWS z oblasti hlasu, videa, umělé inteligence a strojového učení. Díky nové části portfolia obou společností mohou zákazníci pořídit ucelená řešení přímo od Salesforce a následně plně využívat integrovaných AWS služeb na bázi platby za skutečně použité zdroje.
„Z těsné spolupráce mezi AWS a Salesforce těží naši zákazníci již více než pět let. Nyní posouváme vzájemné partnerství na zcela novou úroveň a integrujeme naše portfolio tak, aby mohli vývojáři využívat výhod technologií obou stran a vyvíjet jednotné aplikace rychleji a snadněji než kdykoli dříve,“ uvedl Andy Jassy, CEO společnosti Amazon Web Services a dodal:„Novým partnerstvím výrazně zjednodušujeme život vývojářům a umožňujeme vytvářet aplikace jimi preferovanými způsoby, odkudkoli a na jakékoli úrovni.“
„Naše nové partnerství je pro IT průmysl přelomové – umožní našim zákazníkům získat z platformy Salesforce Customer 360 skutečné maximum a ještě více podpořit úspěšnost jejich podnikání,“ řekl Marc Benioff, prezident a CEO společnosti Salesforce. „Díky maximálnímu sjednocení platforem obou firem mohou naši zákazníci z celého světa vytvořit tzv. jediný zdroj pravdy pro obchod, služby i marketing a zajistit úspěch naprosto odkudkoli,“ vysvětlil současně.
Firmy a organizace z celého světa se při správě vztahů se zákazníky a vytváření nových aplikací spoléhají na platformu společnosti Salesforce, přičemž pro své potřeby ohledně výpočetních zdrojů, úložišť a databází využívají technologie AWS, jako jsou například Amazon Connect (omnikanálové cloudové kontaktní centrum), Amazon Redshift (plně spravovatelný, petabajtový datový sklad v prostředí cloudu) a AWS Lambda (výpočetní služba nevyžadující pro spouštění kódu žádné spravované servery).
Sjednocení vývoje
● Rychlejší a snadnější vytváření zákaznických aplikací: vývojové nástroje společnosti Salesforce typu point-and-click budou přímo pracovat nad daty z AWS služeb, jako jsou například Amazon Relational Database Service (Amazon RDS) nebo Amazon Simple Storage Service (Amazon S3), stejně, jako by šlo o nativní data v Salesforce.
● Využití dat o zákaznících v reálném čase: data bude možné bezpečně a v reálném čase přenášet mezi oběma poskytovateli, což zjednoduší automatizaci workflow a správu jednotného bodu pravdy o koncovém zákazníkovi.
● Snadnější správa kybernetické bezpečnosti, identit i řízení přístupu: Přihlášení k AWS z prostředí Salesforce Setup nebo do Salesforce platformy z AWS Management Console zjednoduší správu autorizace, uživatelských identit, kybernetické bezpečnosti, řízení přístupu i dat napříč technologiemi obou společností.
Nové inteligentní aplikace
● Chytřejší prodej, služby a angažovanost: například pomocí Amazon Connect a služeb AWS z oblasti umělé inteligence a strojového učení před-integrovaných do platforem Sales Cloud and Service Cloud mohou zákazníci aktivovat virtuální kontaktní centra a posílit schopnosti prodejních týmů.
● Zákaznická řešení specifická pro konkrétní odvětví: technologie AWS jako Amazon Chime SDK (integrované funkce pro komunikaci v reálném čase), Amazon Textract (inteligentní získávání dat ze skenovaných dokumentů), Amazon Comprehend (přirozené zpracování jazyka pro získávání informací obsažených v textu) a mnoho dalšího přímo v rámci Salesforce Industry Clouds.
Komentáře zákazníků
Novartis je globální poskytovatel zdravotní péče, který pro transformativní péči v náročných medicínských oblastech využívá nejnovější vědecké poznatky a digitální technologie. „Budoucnost medicíny a celková spokojenost pacientů jsou závislé na technologiích i inovacích, které zajišťují efektivitu a rychlost řešení problémů. Sjednocení platforem přináší příležitost optimalizovat naše zdroje a zaměřit se na další zjednodušování činností zákazníků i vývojářů tak, abychom mohli inovovat ještě rychleji a zásadním způsobem zvýšit spokojenost zákazníků. A zcela změnit vnímání medicíny pro následující roky,“ řekl Victor Bultó, prezident Novartis Pharmaceuticals Corporation.
Vývoj partnerství společností Salesforce a AWS
Partnerství mezi AWS a Salesforce trvá již od roku 2016. Salesforce se na AWS spoléhá jako na svého primárního poskytovatele v oblasti veřejných cloudů. Společnost AWS využívá pro svoji CRM platformu řešení Salesforce. Obě firmy uvedly společně na trh několik produktů kombinujících jejich služby napříč mobilními zařízeními, digitálními kanály a daty pro řízení vztahu se zákazníky. Součástí společných řešení byly například řešení Service Cloud Voice, Private Connect, Government Cloud Plus nebo Intelligent Document Automation.
Společnosti AWS a Salesforce pokračují ve svých investicích napříč obchodem, architekturou řešení i zákaznickou podporou – cílem je zajistit bezproblémové prožitky koncových klientů a podpořit podnikatelský úspěch zákazníků. Oznámené produkty budou všeobecně dostupné během roku 2022. Pro další informace navštivte www.salesforce.com/aws nebo www.aws.amazon.com/featured-partners/salesforce/.
O společnosti Salesforce:
Salesforce, světový lídr v oblasti CRM, umožňuje společnostem spojit se se svými zákazníky zcela novým způsobem. Nezveřejněné služby nebo funkce uvedené v této nebo jiných tiskových zprávách a veřejných prohlášeních nemusí být aktuálně k dispozici a nemusí být nabídnuty včas, popřípadě vůbec. Zákazníci, kteří si zakoupí aplikace Salesforce, se musí o svém nákupu rozhodovat na základě funkcí, které jsou aktuálně k dispozici. Hlavní sídlo společnosti se nachází v San Franciscu, své pobočky má ale také v Evropě a Asii. Na newyorské burze společnost obchoduje pod symbolem „CRM“ (NYSE: CRM). Více informací naleznete na www.salesforce.com.
Novinky o Salesforce můžete sledovat na našem twitterovém účtu a blogu:
EU Blog: https://www.salesforce.com/eu/blogTwitter (the global account): https://twitter.com/salesforce