- Hranici 100 milionů prodaných přístrojů dokázalo realme překonat za pouhé tři roky od svého založení v srpnu 2018.
- realme je světově nejrychleji rostoucí značkou od roku 2019 a letos má největší meziroční růst z deseti hlavních výrobců chytrých telefonů.
- V Evropě se realme podle počtu prodaných telefonů dostalo na páté místo.
5. srpna 2021 – Praha, Česká republika – realme, nejrychleji rostoucí značka smartphonů, dosáhla významného milníku. Podle studie uznávané agentury Strategy Analysis dokázalo realme po celém světě prodat přes 100 milionů přístrojů. Díky dobrým výsledkům v letech 2020 a 2021, kdy světovou ekonomiku poznamenala koronavirová pandemie, překonalo realme tuto hranici za pouhé tři roky od založení. realme je také podle průzkumné firmy International Data Corporation (IDC) globálně nejrychleji rostoucí významnou značkou ve druhém čtvrtletí letošního roku s meziročním růstem ve výši 149 %.
realme bylo založeno v roce 2018 a nejrychleji rostoucí značkou se stalo za dvanáct měsíců. Během krátké doby pak vstoupilo mezi sedm největších producentů chytrých telefonů, když zaznamenalo 800% růst. Titul nejrychleji rostoucí značky obhájilo realme čtyři po sobě jdoucí čtvrtletí. V současnosti světová sedmička na trhu smartphonů působí v 61 zemích. Na třinácti trzích včetně Evropy patří realme dokonce mezi 5 nejvýznamnějších značek.
Ostrý růst přinesl realme další „nej“. Už po devíti čtvrtletích od svého vzniku zaznamenalo 50 milionů dodávek do prodejní sítě, což se tak rychle nikomu před tím nepovedlo. A dalším významným úspěchem, který si realme připsalo letos, je největší meziroční růst ze všech značek chytrých telefonů, které patří do TOP 10 na světě.
Tyto úspěchy potvrzují správnost obchodní a prodejní strategie realme. Překonání 100milionové hranice navazuje na další primáty, kterými se realme může pochlubit. Jako první představilo 125W UltraDart dobíjecí technologií. Bylo mezi prvními, kteří vybavili své telefony procesorem Qualcomm Snapdragon 888 nebo 64Mpx fotoaparátem. A bylo to realme, kdo jako první přišel s telefonem podporujícím 5G sítě, který stál méně než 200 dolarů.
Zaměření na cílovou skupinu mladých uživatelů a profesionálů umožnilo přeskočit mnoho věhlasných značek. realme podle svého CEO Sky Li využilo faktu, že tyto skupiny dostávaly mnoho skvělých slibů, ale reálně daleko horší servis. „Mladí lidé, ať už naši zákazníci nebo zaměstnanci, nás naučili, abychom se nebáli odrazit daleko do budoucnosti a udávat trendy. Dodali nám odvahy měnit zavedené pořádky v oboru.“
Li také prozradil, že dalším cílem realme bude překonat 100milionovou hranici hned dvakrát. Dodat dalších 100 milionů telefonů na světový trh do konce roku 2022 a dosáhnout stejného milníku i v kalendářním roce 2023.
Na cestě za tímto cílem bude realme spoléhat na svoji ucelenou vývojovou strategii produktů. Společnost se chystá v nejbližších pěti letech rozvíjet svou vizi plnohodnotného AIoT ekosystému. Už dříve proto realme odhalilo svou 1+5+T strategii, kde jedničku představují mobilní telefony, pětku pak bezdrátová stereo sluchátka, hodinky, televize, tablety a laptopy. T symbolizuje značku AIoT výrobků TechLife. realme věří ve svou schopnost dovést uživatele k používání pokročilých technologií, které budou široce dostupné a zároveň udržitelné.
O značce realme
realme je značka, která se specializuje na poskytování kvalitních technologických produktů a služeb pod inspirativním heslem Dare to Leap. Produkty realme chtějí povzbudit mladé lidí ke ‘Skoku vpřed’ ve využívání nejnovějších technologií a designu. realme působí na 61 trzích po celém světě včetně Číny, jihovýchodní Asie, jižní Asie, Evropy, Ruska, Austrálie, Středního východu a Afriky a má globální základnu s již 100 miliony uživatelů. Za 12 měsíců od vstupu na český trh se vypracovalo do TOP 4 nejdodávanějších značek a dle dat výzkumné společnosti Canalys vykázalo ohromující meziroční nárůst o 4104 procent.