Astratex v 1. pololetí zvýšil tržby o 80 procent

Největší on-line středoevropský obchod se spodním prádlem Astratex zvýšil v pololetí meziročně tržby o 80 procent na více než 600 milionů korun. Z toho na největším trhu v Česku obrat vzrostl o 67 procent.

Společnost, která loni vykázala tržby 804 milionů korun, letošní výsledky již několikrát revidovala směrem vzhůru. Aktuálně předpokládá letošní obrat přes 1,2 miliardy Kč.

„Letošní rok zatím překonává všechna naše očekávání. Daří se nám zvyšovat měsíční obrat o desítky procent a květen byl dosud nejsilnějším měsícem v historii. Daří se nám díky masivní reklamní kampani i neustálému rozšiřování sortimentu, ale k výsledku přispívá i zavádění nových služeb, například zjednodušená výměna zboží nebo letecká doprava na některé trhy,“ říká Miroslav Tesař, generální ředitel Astratex.

Astratex aktuálně působí na deseti trzích. V letošním roce otevřel unikátní brafitting centrum pro správný výběr podprsenky v Praze nebo zahájil spolupráci se světovou jedničkou, obchodem Amazon. V současné době chystá zvýšení kapacity svého centrálního skladu v Náchodě o více než polovinu. Nový sklad bude otevřený na začátku příštího roku.

Astratex funguje od roku 2000, o pět let později se firma začala věnovat výhradně prodeji přes internet. Většinu sortimentu tvoří dámské spodní prádlo a plavky, ale i pánský sortiment, sportovní prádlo a prodává také ložní prádlo.