Magazín Esquire a jeho speciální studio poprvé na Mezinárodním filmovém festivalu Karlovy Vary

Měsíčník Esquire z portfolia mediální skupiny MAFRA letos poprvé představí své Esquire studio, týdenní multifunkční prostor pro všechny návštěvníky i VIP hosty Mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech. Po celou dobu trvání festivalu (20. až 28. srpna 2021) se čtenáři a čtenářky mohou naživo setkat s členy redakce časopisu Esquire i s celebritami, využít služeb barbera, stylisty, tatéra nebo make-up artisty. Především ale mají jedinečnou možnost nahlédnout do zákulisí příprav tohoto nejsledovanějšího pánského titulu v České republice, který na domácí scéně působí už 25 let. Esquire studio v prostorách ikonického Grandhotelu Pupp bude návštěvníkům k dispozici každý den, vždy mezi 11. až 21. hodinou.

Pod taktovkou měsíčníku Esquire návštěvníky festivalu čekají i dvě speciální události. V Esquire studiu v sobotu 21. srpna představí značka Festka, výrobce kol na zakázku, svůj nový, dlouho očekávaný model a v klubu Peklo ve středu 25. srpna propukne Esquire party s populárním rapperem Yzomandiasem. 

„Jsem nesmírně rád, že jsme se jako první pánský časopis v Čechách stali mediálním partnerem tohoto významného festivalu. Věřím, že z letošního úvodního počinu vzejde dlouhodobá tradice a spolupráce,“ dodává šéfredaktor časopisu Esquire Petr Matějček.

Časopis Esquire kromě speciálního pop-upu připravil s novým vydáním i speciální filmově laděnou obálku u příležitosti světové premiéry filmu Zátopek. V rámci slavnostního uvedení filmu na trh bude přednostně distribuováno dvě stě výtisků s tématickou obálkou, která bude následně od 26. srpna 2021 zařazena také do prodeje. 

Více o programu Esquire studia se dozvíte na Instagramu @esquireczech.

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA 

Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví 3,276 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,3 milionu návštěvníků internetu. 

Celková čtenost titulů MAFRA je 5,022 milionu čtenářů, což představuje 56,59 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,3 milionu reálných uživatelů.

Tiskové portfolio mediální skupiny MAFRA zahrnuje širokou škálu titulů napříč segmenty od deníků s vkládanými magazíny přes celostátní zpravodajské týdeníky, společenské časopisy, tituly zdarma po programové tituly, časopisy životního stylu pro ženy a další

Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. 

Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii.  Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.

Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, prémiový produkt iDNES Premium pro registrované členy, který nabízí exkluzivní obsah doplněný o kvalitní zábavu, dále videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.  

Do skupiny dále patří skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.  

Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing. 

MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. 

Skupina je rovněž mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz. 

Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. 

Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

Skupina je členem holdingu Agrofert.