Velkoobchod makro představí na festivalu v Karlových Varech udržitelné bistro “makro pro budoucnost”

V samotném centru festivalového dění, před karlovarským Hotelem Thermal, vyrostlo dnes speciální udržitelné bistro společnosti makro Cash & Carry ČR, která se letos stala oficiálním dodavatelem Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary. Od klasického stravování na hromadných akcích se v mnohém liší. makro totiž sází na zdravou kuchyni, kvalitní suroviny, spolupráci s lokálními dodavateli a udržitelnost. 

Festival v Karlových Varech, který zásobujeme již několik let, je naší srdeční záležitostí a je nám potěšením být nyní jeho dodavatelem cateringu . V duchu celofiremní filozofie jsme vytvořili místo, které by mělo nejen zpříjemnit návštěvníkům zážitek z festivalu, ale zároveň ukázat, že stánky s občerstvením mohou fungovat i bez toho, aniž by produkovaly množství plastového odpadu,“ říká Romana Nýdrle, Vedoucí korporátní komunikace MAKRO Cash & Carry ČR. Poukazuje tak na skutečnost, že festivalové bistro se obejde bez jakéhokoliv plastového nádobí a příborů. „Ekologická témata se nejen u nás, ale všude ve světě akcentují stále více a už nyní je jisté, že společnost směřuje k budoucnosti bez jednorázových plastů. v makro pomýšlíme na tuto skutečnost ve své každodenní praxi již nyní a naše bistro v Karlových Varech není výjimkou.” dodává Nýdrle. 

Za pozornost pochopitelně stojí především samotné menu. Šéfkuchaři makro akademie při jeho sestavování kladli důraz jak na kvalitní suroviny, tak trend zdravého stravování. 

V nabídce mají například své místo stále populárnější rostlinné alternativy masa Metro Chef, které jsou strukturou, šťavnatostí a chutí od skutečného masa k nerozeznání a proto přijdou vhod nejen vegetariánům, ale i milovníkům masa, kteří hledají jeho zdravější alternativu. „Festivalové menu nabízí čtyři varianty populárních vaflí – vedle zmíněné rostlinné alternativy trhaného masa si návštěvníci mohou vychutnat vafle s kuřecím masem z Farmy Vilímovský nebo s vepřovým masem od řezníků z Cechu Kozomín a Křimickým zelím a na závěr si dopřát sladkou tečku v podobě vafle s borůvkami z Jižních Čech,” doplňuje Romana Nýdrle za makro, které je známé i tím, že klade důraz na spolupráci s lokálními dodavateli.

Slaná varianta je k zakoupení za 139 korun, sladká za 89 korun. A to není vše – sympatická je také provozní doba makro bistra. Tamní kuchyně bude fungovat po celou dobu trvání festivalu vždy od 10:00 do 23:00, což jistě přijde vhod nejen návštěvníkům, kteří nepatří mezi ranní ptáčata a nestihnou hotelovou snídani ale i tehdy, když se ozve hladový žaludek cestou z večerní projekce. 

Kompletní informace naleznete zde www.makro.cz/bistro

 ***

Metro, mezinárodní velkoobchodní lídr, se specializuje na prodej potravinářského a nepotravinářského sortimentu. Zaměřuje se na potřeby hotelů, restaurací a stravovacích zařízení (HoReCa) i nezávislých obchodníků. Metro má po celém světě 16 milionů zákazníků, kteří si mohou vybrat, zda budou zboží nakupovat v jednom z velkoformátových obchodů nebo online. Při objednávce zboží online si mohou své nákupy vyzvednout v obchodě nebo nechat doručit. Metro využívá digitálních řešení, čímž podporuje konkurenceschopnost podnikatelů a přispívá tak ke kulturní rozmanitosti v oblasti pohostinství a maloobchodu. Klíčovým pilířem podnikání společnosti Metro je udržitelnost, kde podle indexu Dow Jones zastupuje pozici evropského lídra.

Metro/Makro Cash & Carry je zastoupeno ve 34 zemích a celosvětově zaměstnává více než 100 000 lidí. Ve finančním roce 2018/19 dosáhla společnost Metro obratu 27,1 miliardy EUR. V září 2018 zahájila společnost Metro proces odprodeje potravinového maloobchodního řetězce Real se svými 34 000 zaměstnanci. Více informací naleznete na www.metroag.de