Gamescom 2021: Řada očekávaných novinek s NVIDIA DLSS i akční bundle s Battlefield 2042

Gamescom 2021: Řada očekávaných novinek s NVIDIA DLSS i akční bundle s Battlefield 2042

Hra Marvel’s Guardians of the Galaxy vychází s NVIDIA DLSS a ray tracingem

Společnost NVIDIA oznámila, že Marvel’s Guardians of the Galaxy vyjde 26. října s ray tracingovými odrazy a NVIDIA DLSS v PC verzi. Majitelé GeForce RTX tak dostanou ze hry maximum.

„Hra Marvel’s Guardians of the Galaxy kombinuje originální příběh a elektrizující hratelnost pro jednoho hráče s provokativní estetikou. Díky přidání ray tracingu a NVIDIA DLSS si hráči na PC vychutnají vizuální stránku tohoto parádního univerza s výkonem navíc,“ říká Olivier Proulx, senior producent, Eidos-Montréal.

Dying Light 2 Stay Human také přinese NVIDIA DLSS a ray tracing

Dying Light 2 Stay Human vyjde v prosinci a bude obsahovat NVIDIA DLSS, stejně jako ray tracingové odrazy, globální osvětlení a stíny.

„Spolupráce se společností NVIDIA nám pomohla vytvořit pro hráče Dying Light 2 imerzivní a působivý zážitek. Ray tracing zvyšuje realističnost námi vytvořeného nelítostného světa bojujícího s nákazou. NVIDIA DLSS zase poskytuje obrovský nárůst výkonu bez ztráty kvality obrazu, takže vám při procházení krajinou nic neunikne,“ říká Tomasz Szałkowski, ředitel vykreslování, Techland.

Balíček Battlefield 2042 se stolními počítači a notebooky s GeForce RTX

NVIDIA v červnu oznámila, že je oficiálním grafickým partnerem Battlefieldu 2042. Hra také díky tomu bude podporovat NVIDIA DLSS a NVIDIA Reflex a další technologie GPU GeForce RTX.

U příležitosti Gamescomu byl také oznámen časově omezený akční bundle hry Battlefield 2042 s vybranými stolními počítači a notebooky vybavenými GPU GeForce RTX. Více informací se dozvíte v tomto traileru nebo na webových stránkách.

„Díky přelomové sadě technologií NVIDIA jsme schopni vytvořit z Battlefieldu 2042 technologicky nejvyspělejší Battlefield všech dob. Kombinace NVIDIA DLSS a NVIDIA Reflex poskytuje maximální výkon i kvalitu obrazu a zároveň nejnižší latenci pro maximální zážitek ze soutěžení. Jsme opravdu nadšeni, že můžeme spolupracovat se společností NVIDIA jako naším oficiálním partnerem pro grafiku na platformě PC, a pomoci tak předvést ikonické válečné akce se vším všudy, v nebývalém rozsahu a s dynamicky se měnícím bojištěm,“ komentuje spolupráci Seth Christie, vedoucí technologického oddělení EA Studios Europe

Escape from Tarkov a Rust s optimalizacemi NVIDIA Reflex

Společnost NVIDIA právě vydala aktualizaci funkce NVIDIA Reflex, která obsahuje optimalizace pro hry založené na Unity Engine a vylepšení režimu Boost. Prvními dvěma aktualizovanými hrami jsou Rust a Escape from Tarkov, dva mimořádně populární multiplayerové tituly. U hry Escape from Tarkov se redukce latence zvýšila z 38 % na 58 %, zatímco u hry Rust z 38 % na 51 %.

NVIDIA DLSS dokáže i více než zdvojnásobit výkon v Myst

Remake slavné adventury Myst, který vychází 26. 8., přinese opět kombinaci podpory ray tracingu a NVIDIA DLSS. V „Performance mode“ se hráči mohou těšit i na více než dvojnásobek výkonu ve 4K. K tomu bude DLSS dostupné i ve VR módu hry a díky němu bude možné dosáhnout na kombinaci headsetu Oculus Quest 2 a GPU GeForce RTX 3080 nativního rozlišení 4864 x 2448 v maximálním nastavení detailů při 90 FPS. Platí to pro režim „Quality“. S vypnutým DLSS se snímková frekvence propadá na 59 FPS, což pro plynulý zážitek z VR není zdaleka optimální.

„Zodpovědnost, kterou na sebe berete při remasterování klasiky, jakou je Myst, spočívá v posunutí její vizuální kvality na vyšší úroveň. Ray tracing umožňuje hráčům zažít oblíbené momenty ve zcela novém světle a NVIDIA DLSS zajišťuje výkon pro hladkou výpravu nové generace hráčů do dávných časů,“ říká Hannah Gamiel, ředitelka vývoje, Cyan Worlds.

Další novinky z Gamescom 2021:

  • GRIT je nová battle royale hra z prostředí divokého západu, která se 1. září dostává do režimu předběžného přístupu i s NVIDIA DLSS. To zajistí výší výkon až o 60 % při rozlišení 4K.  

„Chcete-li zvítězit nad nástrahami divokého západu, vždy chcete mít po ruce ty nejlepší zbraně. NVIDIA DLSS je nejlepší zbraní hráče, protože vám poskytne maximální výkon i kvalitu obrazu. Můžete tak vyskočit do sedla a zničit všechny pistolníky, kteří se vám postaví do cesty.“ – Jon Mavor, Team GRIT

  • SYNCED: Off Planet vyjde s NVIDIA DLSS i ray tracingovými odrazy a stíny. NVIDIA DLSS zvýší výkon bez ztráty kvality obrazu. 
  • Bright Memory: Na trh se dostane koncem roku 2021 s NVIDIA DLSS a ray tracingovými odrazy, stíny, kaustikou a RTX globálním osvětlením. Technologie jsou představeny v novém herním traileru.
  • Loopmancer vyjde s NVIDIA DLSS a ray tracingovými odrazy, stíny a globálním osvětlením. Podívejte se na nový herní trailer.
  • Hra Chivalry 2 dostane zvýšení výkonu pomocí DLSS.

„Chtěli jsme, aby se hráči Chivalry 2 vrhli do masivních bitev s řinčením mečů, planoucími šípy a rozsáhlými obléháními hradů. NVIDIA DLSS zaručuje, že při zuřících bojích budou mít naši hráči vždy k dispozici maximální výkon i vizuální kvalitu.“ – Brian Etheridge, ředitel vydavatelství Tripwire Interactive

  • Faraday Protocol byl spuštěn s DLSS, které zvyšuje výkon až o 75 % výkonu při rozlišení 4K.
  • Nedávno společnost NVIDIA spustila podporu NVIDIA DLSS v Protonu, což hráčům na Linuxu umožňuje hrát hry s rozhraním Vulkan API s NVIDIA DLSS, včetně DOOM Eternal, No Man’s Sky a Wolfenstein: Youngblood. Příští měsíc se tato podpora rozšíří na desítky her DirectX 11 a DirectX 12, včetně Control, Cyberpunk 2077, Death Stranding, F1 2020, Mechwarrior 5: Mercenaries a Necromunda: Hired Gun.
  • Osm nových myší získalo certifikaci kompatibility se systémem Reflex. Připojením myši kompatibilní s NVIDIA Reflex k monitoru s technologií NVIDIA Reflex Latency Analyzer získáte možnost měřit latenci systému od kliknutí po reakci obrazovky.

Doporučené odkazy: