Zalando pro potěšení svých zákazníků zdvojnásobuje počet módních návrhářů v kategorii Zalando Designer

  • Zalando ve své kategorii Designer nově vítá více než 50 současných moderních a luxusních značek, mezi nimi například Missoni, Christopher Kane, 032C a Mansur Gavriel
  • Zalando zároveň navazuje partnerství s platformou módních návrhářů Not Just A Label, svým zákazníkům tak nabídne rozmanitý sortiment mladých, nově vznikajících designérských značek
  • Specializovaná marketingová kampaň „Luxus podle vašich představ“, jež podporuje sebevyjádření a individualitu, nyní již běží na několika trzích. Vystupují v ní talentované hvězdy Lachlan Watson, Coco Capitán a Ib Kamara 

BERLÍN, 30. SRPNA 2021 // Zalando, přední evropská online platforma pro módu a životní styl, zdvojnásobuje svůj výběr módních návrhářů, jejichž kousky nabízí v kategorii Zalando Designer. Tímto krokem chce platformu etablovat jako spolehlivého, svěžího a inkluzivního partnera pro luxusní a módní značky. Počínaje módními a odvážnými nováčky až po zavedené favority, Zalando navázalo v rámci kategorie jen v tomto roce spolupráci s více než 50 značkami a propojilo je s přibližně 45 miliony zákazníků napříč Evropou. Mezi nové partnery patří, mimo jiné, Missoni, Christopher Kane, 032C či Mansur Gavriel. Již v září 2021 se Zalando stane partnerem přední mezinárodní platformy sdružující módní návrháře s názvem Not Just A Label. NJAL, jež byla založena v roce 2008, svým designérům umožňuje propojit se se zákazníky po celém světě a povzbuzuje je v produkci udržitelnější módy, která zároveň podporuje lokální komunity a řemeslnou výrobu. NJAL v rámci Zalando Designer představí několik nově vznikajících značek rozmanitého původu, čímž podpoří závazek společnosti Zalando prezentovat na své platformě rozmanité značky a tvůrce.

Zalando rovněž spouští specializovanou marketingovou kampaň „Luxus podle vašich představ“, jež zdůrazňuje záměry Zalando Designer a zákazníky vyzývá k návštěvě nového světa luxusu, který je proměnlivý, sebe vyjadřující a inkluzivní. Kampaň, jež režíroval Vincent Haycock, nafotila Coco Capitán, stylizoval Ib Kamara a v jejíž hlavní roli se představil herec Lachlan Watson, je digitálním filmovým zážitkem, který propojuje svět TikToku s interaktivním seriálem „The Life of Liberty“. Ten uživatelům rovnou poskytuje možnost nákupu, kolekce představené v jeho rámci si tak zákazníci budou moci pořídit přímo na Zalandu. Postavy se v seriálu vyjadřují prostřednictvím luxusní a značkové módy a oblékají kousky ze sortimentu kategorie Zalando Designer pro podzim a zimu 21. Digitální film se zaměřením na sociální sítě je podpořen integrovanou kampaní zahrnující Out of Home, Digital Out of Home, personalizovaný marketing, PR a vlastní kanály sociálních médií. Kampaň byla spuštěna 29. srpna v Itálii, Francii, Španělsku, Německu, Rakousku, Švýcarsku a České republice. 

“Očekává se, že do roku 2025 budou většinu luxusních nákupů provádět mileniálové a představitelé generace Z. Jako Zalando máme jedinečnou pozici k tomu, abychom našim zákazníkům – mezi nimiž je vysoký podíl zástupců generace Z a mileniálů – poskytli neuvěřitelnou nabídku napříč kategoriemi v online prostředí. Zdvojnásobujeme proto kategorii Zalando Designer, a to skrze navýšení mixu dostupných značek, sortimentu a specializovaného zážitku z nákupu na platformě. Společně s našimi partnery se nyní chceme zaměřit na rozvoj udržitelnějšího, rozmanitějšího a inkluzivnějšího luxusního a značkového sortimentu, abychom přispěli k pozitivní změně pro naše zákazníky i celý módní průmysl,” dodává Anaheta Metghalchi von Berenberg, Buying Director Designer v Zalandu.

V rámci rozšíření Zalando Designer představila společnost začátkem letošního roku také nový, personalizovaný nákupní zážitek, jež na zákazníky v kategorii čeká. Ten je navržen tak, aby zákazníky inspiroval a pomohl jim objevit vzrušující luxusní sortiment ve specializovaném prostředí. Disponuje vlastním vizuálním jazykem a zprostředkovává na míru vytvořené tzv. “Designer Brand Homes”. Jednotlivé značky módních návrhářů zde mohou představit příběhy, jež stojí za jejich tvorbou a prezentovat sezónní editorialy zachycující pečlivě vybrané kolekce – podobně jako ve výlohách luxusních obchodních domů. Nový Designer Home, jež se zaměřuje na vypravěčství a obsah editorialů, je nyní dostupný na webu i v aplikaci na všech trzích, na kterých Zalando působí. 

O Zalando Designer
Zalando Designer byla poprvé uvedena na trh v roce 2010. Časem se rozvinula do kategorie poskytující jedinečnou nabídku zaměřující se na luxusní nákup i vyšší úroveň zážitků po celou dobu nákupu. Zalando Designer je místem pro inspiraci luxusní módou, v rámci kterého mohou zákazníci objevovat a nakupovat jak zavedené, tak i nové značky, jež sdílejí hodnoty Zalanda. Zalando Designer je domovem značek, jako například Victoria Beckham a Alberta Ferretti. V rámci této kategorie Zalando však také nedávno představilo i současné moderní a luxusní značky včetně takových jako Christopher Kane, 032C či Mansur Gavriel. Snahou Zalando Designer je být platformou pro zákazníky i značky, které podporují udržitelnost, rozmanitost a inkluzi. 

O společnosti Zalando Zalando (https://corporate.zalando.com) je přední evropská módní a lifestyle online platforma, založená v Berlíně v roce 2008. Našich více než 45 milionů aktivních zákazníků na 23 trzích oblékáme od hlavy až k patě: od oblečení, obuvi, doplňků až po beauty produkty. Do našeho sortimentu mezinárodních značek patří jak světoznámá jména, tak místní labely. Platforma Zalando platí za ultimátní destinaci přinášející inspiraci, inovaci a interakci ve světě módy. Jako nejvíce trendy technologická společnost v Evropě vytrvale pracujeme na nalezení digitálních řešení pro každý aspekt cesty k módě: pro zákazníky, obchodní partnery a každého, kdo hraje klíčovou roli v příběhu firmy. Naším cílem je být prvním místem, kam zákazníci zamíří, když pomyslí na módu – tzv. starting point for fashion, a zároveň udržitelnou platformou s pozitivním dopadem na lidi i planetu.