Lidl nabízí zaměstnancům v prodejnách další typ úvazku. Nově mohou využít úvazek 40 hodin týdně

Společnost Lidl chce svým zaměstnancům i uchazečům o zaměstnání poskytnout větší míru flexibility, proto se rozhodla nabídnout na pozici prodavač/ka také 40 hodinové úvazky týdně. Dosud bylo možné využívat pouze úvazky 35, 30, 25 i 20 hodin týdně, které však nadále zůstanou v platnosti. Nástupní mzda na danou pozici při úvazku 40 hodin týdně činí 28 500 Kč, po třech letech se dostane na částku 32 000 Kč. V Praze, kde je mzda s ohledem na specifický pracovní trh o něco vyšší, činí 30 800 Kč, po třech letech dosáhne 34 100 korun. 

Společnost Lidl patří dlouhodobě mezi nejvyhledávanější zaměstnavatele z oblasti maloobchodu. Zájemci ve velké míře oceňují stabilní a dobře placenou práci, přičemž kromě adekvátního mzdy nabízí Lidl také řadu benefitů. Ty zahrnují například 25 dní dovolené, kartu Multisport, ale i příspěvek na penzijní pojištění/spoření či balíčky pro nastávající rodiče. Všichni zaměstnanci mají také garantovaný nárůst mezd po 1., 2., i 3. roce práce. „Kvůli lepšímu skloubení rodinného a pracovního života kolegyním a kolegům nabízíme pětatřiceti, třiceti, ale i pětadvacetihodinové a dvacetihodinové zkrácené úvazky. Chceme však také zaměstnancům umožnit formu standardního úvazku, a proto nově přinášíme čtyčicetihodinové úvazky tak, abychom vyšli maximálně vstříc všem požadavkům uchazečů,“ uvádí mluvčí společnosti Lidl Tomáš Myler.  

Lidl také představí svou pozici stabilního zaměstnavatele v rámci unikátní kampaně, ve které se objeví i vlastní zaměstnanci. Kampaní se budou prolínat důležité body společnosti Lidl, jako je například přátelská atmosféra, podpora zaměstnanců či možnost kariérního růstu. „Kampaň nese heslo Dobrá práce, které vyjadřuje jak skutečnost, že práce v Lidlu je dobrá, tak současně formu poděkování za dobře vykonanou práci. Viditelná bude jak v online, tak offline prostředí,“ doplňuje mluvčí Tomáš Myler. V rámci kampaně bude rezonovat také informace, že Lidl je na trhu již 18 let a své zaměstnance podrží za každé situace. Televizní spoty budou moci diváci sledovat již v průběhu září. 

Do našich provozů nejvíce poptáváme prodavačky/pokladní a skladníky, a to napříč celou Českou republikou. Aktuálně realizujeme také další fázi náboru pro zajištění provozu logistického centra Buštěhrad u Kladna, které je jedním z největších logistických center Lidlu v Evropě a jehož provoz byl spuštěn v letošním roce. 

Veškeré volné pozice naleznou uchazeči na kariera.lidl.cz

O společnosti Lidl

Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 278 prodejen, které jsou zásobovány 5 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 80 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě lidl-shop.cz. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či výstavbu Rákosníčkových hřišť. 

Více informací naleznete na: 

www.lidl.cz

www.twitter.com/lidlcz

www.facebook.com/lidlcesko

www.instagram.com/lidlcz

www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika