Fanoušci pivovaru si řekli o čokoládu

Rodinný pivovar Bernard loni 13. září k Mezinárodnímu dni čokolády zveřejnil na sociálních sítích v počítači vytvořený obrázek čokolády s logem pivovaru. Nápad se fanouškům pivovaru velmi zalíbil a začali se čokolády „dožadovat“. „Popravdě, zájem jsme čekali. Ale ne tak velký,“ připouští marketingový ředitel pivovaru Tomáš Lipták. „Začali jsme hledat, kdo je schopen takovou čokoládu vyrobit.“

Po roce se původně pouze virtuální čokoláda stala skutečností. Mléčná a tmavá, obě se sladem, ta světlá i se špetkou chmele. Dodavatelem je česká firma Jordi´s, která čokolády vyrábí postupem bean to bar – od bobu k tabulce. Výrobek je zcela bez chemických přísad.

K výrobě mléčné čokolády jsou použity boby odrůd Trinitario a Criollo ze severu Madagaskaru, v chuti je cítit červené ovoce, dřevité tóny a ořechy. Obsah kakaové sušiny je 47 %. Pro tmavou čokoládu výrobce požívá boby z Trinidadu a Bolívie. Prvně uvedené mají v chuti dřevité tóny, koření, citrusy a máslo, v chuti bolivijských bobů jsou cítit květinové tóny, ovoce a koření. Kakaová sušina je obsažena minimálně z 82 %. Hmotnost tabulky je 70 g.

Nová čokoláda Bernard je k dostání výhradně v e-shopu:

https://www.bernard.cz/cs/tmava-cokolada

https://www.bernard.cz/cs/mlecna-cokolada