Magazín Harper’s Bazaar oslavuje 25 let existence na českém trhu. 

Lifestylový měsíčník Harper´s Bazaar z portfolia mediální skupiny MAFRA slaví 25. narozeniny vydání v České republice a při této příležitosti ve spolupráci s přední českou designérkou Ivanou Mentlovou připravil limitovanou edici narozeninového trička. Tričko s motivem abstraktní ženské tváře je určeno exkluzivně pro nové předplatitelky časopisu Harper’s Bazaar a také jako poděkování pro VIP osobnosti, které s časopisem dlouhodobě spolupracují.  Možnost zakoupit si roční předplatné s tímto speciálním dárkem mají čtenáři do 13. října 2021.

Ve speciální koláži na narozeninovém tričku Harper’s Bazaar mohou pozorní čtenáři najít i tváře tuzemských topmodelek, například Denisy Dvořákové nebo Lindy Vojtové, kombinované s abstraktními částmi z fotografií editorialů vytvořených pro českou edici tohoto ikonického časopisu.

„Věříme, že design zachycuje krásu, půvab a kreativitu našich čtenářek, a těšíme se, že mezi nositelkami tohoto trička budou inspirativní ženy, které patří do naší pomyslné Harper’s Bazaar rodiny,“ říká Nora Grundová, šéfredaktorka časopisu Harper’s Bazaar. 

Designérka Ivana Mentlová k tričku dodává: „Jsem moc ráda, že jsem svým jménem mohla podpořit oslavu 25 let magazínu Harper’s Bazaar v České republice. Nadčasovost, která přetrvává, je hlavním propojovacím prvkem mých kolekcí – a stejně tak i obsahu tohoto ikonického časopisu. Těším se na další inspirativní dekádu. Všechno nejlepší, Harper’s Bazaar!“

Harper’s Bazaar je nejstarším lifestylovým magazínem na světě. Poprvé vyšel v roce 1867 v New York City, USA. V České republice časopis vychází od roku 1996 a podle posledních publikovaných výsledků výzkumu čtenosti Media projekt (za 1. pololetí 2021) oslovuje 74 tisíc čtenářů.

Nejnovější číslo lifestylového magazínu Harper’s Bazaar je v prodeji od 16. září 2021.

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA 

Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví 3,276 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,3 milionu návštěvníků internetu. 

Celková čtenost titulů MAFRA je 5,022 milionu čtenářů, což představuje 56,59 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,3 milionu reálných uživatelů.

Tiskové portfolio mediální skupiny MAFRA zahrnuje širokou škálu titulů napříč segmenty od deníků s vkládanými magazíny přes celostátní zpravodajské týdeníky, společenské časopisy, tituly zdarma po programové tituly, časopisy životního stylu pro ženy a další

Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. 

Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii.  Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.

Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, prémiový produkt iDNES Premium pro registrované členy, který nabízí exkluzivní obsah doplněný o kvalitní zábavu, dále videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.  

Do skupiny dále patří skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.  

Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing. 

MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. 

Skupina je rovněž mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz. 

Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. 

Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

Skupina je členem holdingu Agrofert.