Agentura LCG New Media nově pomáhá Lotus Bakeries s aktivací značky na českém trhu

Společnost Lotus Bakeries, proslulá zejména karamelizovanými sušenkami Lotus Biscoff, podporuje na českém trhu značku BEAR vyrábějící ovocné svačiny pro rodiny s dětmi. Pro pomoc s aktivací této značky v Česku si teď společnost vybrala digitální agenturu LCG New Media. Cílem plánovaných kampaní bude podpora povědomí brandu skrze aktivity na sociálních sítích.

„Těší nás, že značku BEAR můžeme českému trhu pomoci představit právě my. Je nám sympatické zaměření na 100% přírodní složení jejich produktů i hravá vizuální identita. Naším úkolem bude digitální aktivace značky se zapojením sítí YouTube, Facebook a Instagram, kde budou tyto aspekty skvěle fungovat,“ říká Vojtěch Lambert z LCG New Media. 

BEAR je jednou ze značek patřící pod mezinárodní skupinu Lotus Bakeries, která vznikla v Belgii v roce 1932. Karamelizované sušenky si získaly oblibu po celém světě, jejich nezaměnitelnou chuť lze najít i v pomazánkách či zmrzlině. Letošní novinkou na trhu jsou kulaté sušenky plněné krémem. Do portfolia společnosti Lotus Bakeries patří dále značky Dinosaurus, Annas nebo Nākd. 

„Vybírali jsme z nabídek pěti agentur. Společnost LCG New Media nás nejvíce oslovila svými kreativními nápady a strategií, jak značku přiblížit spotřebitelům. Líbila se nám také volba hravé formy hodící se ke značce a ocenili jsme detailní zpracování plánu a nabídky. Na rozdíl od ostatních nabídek tedy nešlo jen o porovnatelné technické parametry, ale celkový pocit, že agentura ví, jak naši značku prezentovat,“ říká Zuzana Bednářová, marketingová specialistka společnosti Lotus Bakeries.

LCG New Media je fullservisová digitální agentura specializující se na brandovo-výkonnostní kampaně. Mezi aktuální klienty patří BAYER, PANDORA, STOCK, HONOR, CinemaCity, Schuelke, festivaly HradyCZ, MAPO Group, Nemocnice Šumperk, Loterie Korunka, Festo, Bondster, Perrigo, Bartida a další firmy. V referencích má agentura společnosti jako Omega Pharma, OC Galerie Harfa, Armáda ČR, Správa zěleznic, Bubbleology, Edenred, Grandhotel Pupp, BTL, Tour Espana, ERV pojišťovna, ERGO, BigBoard nebo Ferring. V roce 2020 se agentura stala absolutním vítězem soutěže WebTop100 se svou kampaní na podporu dárcovství plazmy pro klienta MAPO plasma. Více informací najdete na www.lcgnewmedia.cz.