L’Oréal si letos vybral WeDigital pro více než 25 influencer kampaní. Bude v nich propagovat i řady profesionálních produktů

Více než 25 kampaní během jednoho roku. Po loňské zkušenosti se zhruba desítkou kampaní, věří letos L’Oréal agentuře WeDigital mnohem více a rozšiřuje s ní spolupráci. Letos bude agentura zaštiťovat influencer kampaně pro všechny 4 divize společnosti. Spolupráci s influencery si na podzim poprvé vyzkouší i Divize profesionálních produktů, která doposud komunikovala pouze s kadeřníky klasickými B2B kanály. Letos bude poprvé výrobky a produkty ukazovat pomocí influencerů nejen profesionálům, ale i koncovým zákazníkům.

Agentura WeDigital posiluje coby dodavatel influencer kampaní pro všechny čtyři divize značky L’Oréal. Dokáže totiž v kampaních přinést dopady, které mnohdy předčí očekávání samotné značky či brand manažerů produktů. Například v kampani spojené se znovuotevřením prodejen Douglas, jejíž součástí bylo představit vybrané značky a produkty z luxusní divize L’Oréal, bylo zapojeno 21 influencerek. Ty navštívily prodejnu a svým sledujícím představovaly jednotlivé výrobky, nabízely dárky a QR kódy či swipe up na konkrétní produkty. Celkový engagement rate v kampani byl 2,5 %, a to na 1 594 713 impresích.Kampaň byla velmi úspěšná. S 21 zapojenými influencerkami jsme získali 144 stories, což je o 81 stories více, než jsme plánovali. Tento téměř dvojnásobný počet jen dokazuje, že jsme vhodně zvolili jak zapojené influencerky, tak jim nabídli atraktivní obsah, který svému publiku prostě chtěly dopřát,“ hodnotí Stanislava Theimerová, Senior Account Manager ve WeDigital, která měla spolupráci na starost.

Divize profesionálních produktů L’Oréal Česká republika poprvé vyzkouší influencery v komunikaci na koncové zákazníky

Divize profesionálních produktů L’Oréal Česká republika svoji komunikaci běžně cílí na profesionální kadeřníky a kadeřnice. Letos se rozhodla vůbec poprvé vyzkoušet komunikaci mířenou na koncové zákazníky, a to pomocí influencer kampaně. „Používat influencery v komunikaci značek, které primárně cílí na B2B klientelu je odvážné. O to víc si vážíme, že nám dává L’Oréal ​​ příležitost vyzkoušet influencery pro historicky první představení profi produktů běžným zákazníkům. Od září do listopadu budou zapojení influenceři poutat na dvě řady vlasových produktů a jednu profesionální vlasovou žehličku. Jsme zvědaví, jak vybraní influenceři, v čele s Behou Nguyen, zahýbou znalostí těchto produktů nejen u profesionálů, ale hlavně u jejich zákaznic,” říká o nové zkušenosti majitelka agentury WeDigital, Andrea Hurychová.

Podzimní kampaně pro český i slovenský trh budou představovat produkty i oslavovat výročí

Z plánovaných podzimních kampaní zmiňme například ještě ty pro divizi L’Oréal Luxury, konkrétně pro značku Biotherm. Ta bude navíc spojená s iniciativou ochrany moří a oceánů. „Pomocí českých a zahraničních influencerů plánujeme představit nový pleťový krém a šířit povědomí o této značce i její misi,“ vysvětluje Stanislava Theimerová a doplňuje, že zapojeny nebudou jen ženy influencerky, ale i muži: „Našim cílem je mimo jiné najít i našeho “Davida Beckhama”. Tedy muže, který se stejně jako tato celebrita v zahraničí stane tváří značky pro český a slovenský trh.“

Ale WeDigital pro L’Oréal nepracuje jen na produktových kampaních. Připomínat bude na podzim i slavný slogan pod hlavičkou L’Oréal Paris „Protože ty za to stojíš“, který letos oslaví 50 let. Pro kampaň, která běží od leta přes celý podzim agentura oslovila influencerky Petru Vančurovou, Helenu Navrátilovou a slovenskou Zuzanu Vačkovou. „Vybírali jsme jména, která mají nejen zajímavý dosah, ale hlavně mají k tématu samy co říct. Kromě dvoufázové komunikace na Instagramu, kde budou mimo jiné influencerky obdarovávát své fanoušky, pro ně domlouváme i rozhovor pro časopis Cosmopolitan na téma proč každá z nich za to stojí. Protože my všechny za to stojíme,“ vysvětluje Stanislava Theimerová z WeDigital. Dodejme, že Agentura WeDigital, po loňských prvních kampaních pro značku L’Oréal, letos pracuje pro všechny čtyři divize. Kdybychom měli přidat seznam všech značek, pro které WeDigital letos chystá nebo zaštiťovala influencer kampaně, šlo by o Garnier, L’Oréal Paris, Yves Saint Laurent, Thierry Mugler, Biotherm, La Roche-Posay, Vichy, Biolage, Matrix, Steampod.