Rubikon PR začíná pracovat pro ROI Hunter

Společnost ROI Hunter si pro zajišťování komunikace s médii vybrala Rubikon PR. Firma ROI Hunter umožňuje maloobchodníkům získávat data o svých produktech ze sociálních sítí a pomáhá jim tak činit strategická rozhodnutí a výrazně zlepšovat výkonnost reklamních kampaní. Cílem spolupráce s Rubikon PR je představit ROI Hunter jako českou firmu s mezinárodní působností plnou špičkových odborníků v čele se CEO Karlem Schindlerem. Tomu se v roce 2020 podařilo dosáhnout tržeb přes 170 milionů korun. Dalším cílem spolupráce je komunikace zajímavých dat z trhu a edukace odborné veřejnosti v oblasti témat, jako strategie a kreativita v marketingu nebo udržitelný růst maloobchodu.

ROI Hunter, jako platforma produktového marketingu a akreditovaný partner Facebooku, Instagramu a Googlu, disponuje množstvím dat jak z českého, tak globálního trhu. Kromě Prahy a Brna má své pobočky v Londýně, Sao Paulu nebo Dubaji. Díky tomu dokáže predikovat chování zákazníků a pomoci firmám dosáhnout konkrétních cílů, ať už se jedná o zvýšení zisku, počtu transakcí nebo získání nových zákazníků.

„Rubikon PR jsme si vybrali jako partnera, který má zkušenosti v oboru a  pomůže nám dostat se blíže k našim potencionálním zákazníkům,” říká Karel Schindler, CEO ROI Hunter.

„Data na úrovni produktů jsou cenným nástrojem, který maloobchodníci doposud nevyužívali. Údaje o zákaznících mají sice srovnané na jednom místě – v CRM,  avšak data týkající se produktů zůstávají i nadále dezorganizovaná. S postupnou ztrátou informací týkajících se uživatelů, jež byly doposud získávány z internetových prohlížečů a ze systémů iOS 14, budou maloobchodníci potřebovat další zdroj dat. A v tomto okamžiku  přicházíme na řadu my. Skrze spojení dat na úrovni produktů pocházejících z mnoha kanálů, mohou maloobchodníci kombinovat informace z Facebooku, Google Analytics, Google Shopping a vlastních zdrojů. Pomohou tím tak správnému produktu najít správného zákazníka, ” dodává.

E-commerce je jedno z nejčastějších témat, které rezonuje v českých médiích a s ním jdou samozřejmě ruku v ruce i reklamní kampaně. Pokud jim někdo rozumí na tak vysoké a navíc globální úrovni jako právě ROI Hunter, vzniká silná základna v podobě dat o chování zákazníků nejen na českém internetu. Ačkoliv je Roi Hunter jednou z nejúspěšnějších českých firem v oboru, nebylo o ní dosud dostatečně slyšet. Proto jsem moc rád, že jsme to právě my, kdo to může změnit,” říká Šimon Rákosník, CEO Rubikon PR.

Společnost ROI Hunter se tímto zařadí mezi e-commerce a technologické klienty, na které se Rubikon PR dlouhodobě zaměřuje. O komunikaci se bude starat Patrika Turková.

O ROI Hunter:

Společnost ROI Hunter vznikla v roce 2014 v Brně v čele se CEO Karlem Schindlerem (dříve Karlem Tlusťákem) a stala se marketingovým partnerem Facebooku. Poté, co vyhrála Facebook Accelerator Program, začala velmi rychle růst a otevřela postupně pobočky v Sao Paulu, Dubaji a Londýně a má přes 100 zaměstnanců. Firma v současné chvíli (2020) generuje tržby přes 170 milionů korun a dále roste. Ve spolupráci se společnostmi Facebook a Google pomáhá ROI Hunter maloobchodníkům najít ta nejlepší řešení v rámci optimalizace marketingových kampaní. Mezi nejznámější klienty patří například Fendi, Sephora, Beautybox, Citroen nebo Slevomat.

Více informací naleznete na: www.roihunter.com