Inovace Salesforce a Slacku umožňují firmám vytvořit si vlastní digitální ústředí 

Společnosti Domino’s, Intuit a Splunk provozují svá digitální ústředí s pomocí Salesforce a inovace platformy Slack jim umožňují spolupráci s kolegy, zákazníky a partnery – bez ohledu na to, kde, kdy a jak pracují

Praha – 27. září 2021 – Společnost Salesforce (NYSE: CRM), globální lídr v oblasti CRM, oznámila nové možnosti, které integrují Slack napříč produkty a oborovými řešeními Salesforce, a také nové inovace platformy Slack, které zlepšují spolupráci i za hranicemi organizace a umožňují týmům využívat asynchronní práci.

„Naše vnímání práce se změnilo z místa, kam chodíte, na něco, co děláte,“ řekl Bret Taylor, prezident a provozní ředitel společnosti Salesforce. „Každá společnost potřebuje digitální ústředí, aby mohla propojit své zaměstnance, zákazníky i partnery a prosperovat ve světě práce odkudkoli. Organizace po celém světě budují svá digitální ústředí na platformách Salesforce a Slack, aby mohly lépe pracovat a rychleji růst.“

Po srpnovém spuštění nových integrací s platformou Slack v produktech Sales, Service, Marketing a Analytics nyní Salesforce zavádí integrace napříč většinou svých produktů, včetně Commerce, Experience, Platform, Trailhead, MuleSoft a Quip, a oborových cloudů i produktů, včetně Sustainability, Corporate and Investment Banking, Healthcare and Life Sciences, Philanthropy, Nonprofit a Education.

Spuštěna byla také řada nových funkcí Slacku, jejichž cílem je poskytnout zákazníkům nástroje, potřebné k tomu, aby se jim dařilo v nové éře práce, postavené především na digitálních technologiích. Klipy představují nový způsob, jak snadno vytvářet a sdílet zvukové a video záznamy a záznamy obrazovky v rámci libovolného kanálu nebo soukromých zpráv ve Slacku, což lidem umožňuje pracovat flexibilněji a v čase, který si zvolí. GovSlack je verze Slacku, která splňuje nejpřísnější požadavky na zabezpečení a dodržování předpisů americké vlády a agentur, s nimiž spolupracuje. Řada vylepšení služby Slack Connect usnadňuje vytváření a správu připojení více než kdy dříve, a to i pro zákazníky a partnery, kteří Slack dosud nepoužívají.

„Budování digitálního ústředí znamená pečlivě přemýšlet o digitální infrastruktuře, která propojuje všechny členy vaší firmy a pomáhá jim nacházet nové způsoby, jak inovovat, spolupracovat a zůstat ve spojení,“ řekl Stewart Butterfield, generální ředitel a spoluzakladatel společnosti Slack. „Je to příležitost, která se naskytne každé společnosti jednou za generaci, aby se znovu zamyslela, jak pracovat flexibilněji, inkluzivněji a produktivněji. Pro Salesforce a Slack nemohla nastat zajímavější doba, aby se spojily a pomohly každé firmě dosáhnout úspěchu v tomto novém, primárně digitálním světě.“

Když organizace v roce 2020 náhle přešly na práci na dálku, většina z nich jednoduše převedla kancelářské rutiny do virtuálního světa. Dnes je ale jasné, že se pracoviště do starých kolejí už nevrátí. Vzhledem k tomu, že devět z deseti společností plánuje do budoucna hybridní model práce, musí organizace znovu přemýšlet o procesech a nástrojích, na které se dříve spoléhaly – jako jsou osobní schůzky, celofiremní e-maily a strategická výjezdní zasedání – v primárně digitálním světě.

Dnešní inovace umožňují komukoli bezpečně spolupracovat přes kanály, které spojují interní a externí týmy a zefektivňují pracovní postupy postavené na datech z CRM, čímž jim poskytují jediný zdroj informací pro jejich podnikání a důvěryhodný, sdílený pohled na zákazníka.

Zákazníci budují svá digitální ústředí pomocí Salesforce a Slacku

  • Domino’s: „Společnost Domino’s má dlouhou historii inovací v oblasti doručování a je pro nás důležité být lídrem, pokud jde o zákaznickou zkušenost,“ říká Kelly Garcia, technologický ředitel společnosti Domino’s. „Společná síla Salesforce a Slacku pomohla společnosti Domino’s zůstat efektivní a zároveň přinést zákazníkům jedinečnou možnost objednávání.“
  • Intuit: „Správa financí by měla být jednoduchá a odborné znalosti, nástroje a zdroje, se kterými ve společnosti Intuit pracujeme, jsou rozhodující pro to, abychom našim zákazníkům pomohli dosáhnout jejich vize prosperity,“ říká Gabrielle Dracopoulos, ředitelka oddělení Customer Success & Experience ve společnosti Intuit. „Při hledání lepších způsobů, jak sloužit našim zákazníkům, Intuit vždy nasazoval nové technologie. Salesforce a Slack nám společně pomáhají rychle poskytovat výhody našim zákazníkům, budovat důvěru a zvyšovat smysluplnost naší zákaznické zkušenosti.“
  • Splunk: „Jsme na cestě k transformaci způsobu, jakým Splunk reaguje na případy zákaznické podpory, které jsou hlášeny jako zákaznické incidenty,“ řekla Crystal Christensen, viceprezidentka pro globální podporu ve společnosti Splunk. „Salesforce nám pomáhá automatizovat způsob, jakým reagujeme na tyto incidenty zákaznické podpory, protože se snažíme zkrátit dobu řešení a zároveň pokračovat v co nejrychlejším zmírňování dopadů na naše zákazníky.“

Salesforce a Slack společně pomáhají organizacím dosahovat úspěchu odkudkoli

Slack podporuje řešení Salesforce Customer 360:

  • Obchodujte rychleji díky Slack-First Sales: Slack-First Sales umožňuje prodejním týmům spolupracovat v reálném čase a uzavírat více obchodů – rychleji a odkudkoli. Díky digitálním jednacím místnostem mají nyní obchodní zástupci možnost přistupovat k záznamům v Salesforce, aktualizovat je a sdílet přímo ve Slacku a nové funkce upozorňování pomáhají týmům udržet si přehled a reagovat na důležité novinky u klientů.
  • Zrychlete řešení obchodních případů pomocí Slack-First Service: Slack-First Service umožňuje servisním týmům automaticky identifikovat a přivést k obchodnímu případu správné odborníky. Nové funkce rojení (swarmingu) a vyhledávání expertů umožňují mezioborovým týmům spolupracovat na prioritních incidentech a řešit tak zákaznické případy efektivněji a účinněji.
  • Podpořte kampaně se Slack-First Marketing: Slack-First Marketing umožňuje marketingovým týmům a partnerům z agentur spolupracovat ve sdíleném digitálním pracovním prostoru. Marketéři nyní mohou urychlit plánování pomocí Einstein Recommendations ve Slacku a automatizace Pardot umožňuje všem oddělením spolupracovat na jediném sdíleném pohledu na zákazníka.
  • Zvyšte příjmy díky Slack-First Commerce: Slack-First Commerce pomáhá týmům lépe porozumět jejich podnikání, přizpůsobit se měnícím se trendům a navázat kontakt s jejich zákazníky a kolegy. Nové funkce upozorňování umožňují týmům udržet si náskok před obchodními trendy a rychle řešit problémy s objednávkami.
  • Angažujte více zákazníků pomocí Slack-First Digital Experiences: Slack-First Digital Experiences pomáhá firmám rychle poskytovat personalizovanou digitální zkušenost. Nové integrace s CMS upozorňují interní a externí týmy na zveřejnění nového obsahu, aby se zefektivnila komunikace a rychle angažovalo více zákazníků.
  • Vytvářejte a nasazujte aplikace rychleji pomocí Slack-First Platform: Slack-First Platform umožňuje správcům a vývojářům snadno vytvářet aplikace pomocí nástrojů s minimální nutností programovat, které integrují data z jakéhokoli podnikového systému. Nové funkce umožňují týmům vytvářet komplexní pracovní postupy, které přímo ve Slacku zobrazují akce a umožňují schvalování napříč zaměstnanci, partnery a zákazníky.
  • Učte se v průběhu práce pomocí Slack-First Trailhead: Slack-First Trailhead umožňuje personalizované učení přímo ve Slacku. S novou aplikací Trailhead for Slack mohou zaměstnanci pracovat a učit se v jediném prostředí ve Slacku a doporučení podporovaná umělou inteligencí pomáhají zaměstnancům dosáhnout jejich rozvojových cílů a organizacím budovat pro budoucnost nezbytné odborné znalosti pracovníků.
  • Využijte sílu dat se Slack-First Analytics: Slack-First Analytics poskytuje týmům potřebné informace přímo v místě jejich práce, aby mohly činit chytřejší a rychlejší rozhodnutí. Nové funkce technologie umělé inteligence Einstein umožňují týmům vytvářet předpovědi s podporou umělé inteligence a oznámení pomáhají týmům mít přehled o relevantních datech a trendech.
  • Připojte data z jakéhokoli systému pomocí Slack-First MuleSoft: Slack-First MuleSoft integruje více podnikových aplikací přímo do Slacku, čímž odpadá nutnost přepínání mezi různými softwary a systémy. Nové funkce umožňují uživatelům připojit aplikace a data ke Slacku prostřednictvím klikání, nikoli programováním, a zahrnout do pracovních postupů automatická upozornění.
  • Zjednodušte spolupráci pomocí Slack-First Quip: Slack-First Quip umožňuje prodejním týmům spolupracovat v jednom digitálním pracovním prostoru s jediným pohledem na zákazníka. Nyní mohou obchodní týmy vkládat Quip dokumenty přímo do Slacku, což umožňuje snadnější spolupráci a rychlejší realizaci obchodů.

Slack zefektivňuje pracovní postupy a transformuje celé odvětví:

  • Urychlete dosažení uhlíkové neutrality pomocí Slack-First Sustainability: Slack-First Sustainability umožňuje firmám efektivně spolupracovat s dodavateli na snižování emisí uhlíku. Automatizované pracovní postupy a zabezpečené dotazníky ve Slack Connect usnadňují spolupráci na vědecky podložených cílech snižování emisí a pomáhají organizacím urychlit cestu k uhlíkové neutralitě.
  • Spravujte transakce odkudkoli pomocí Slack-First Banking: Slack-First Corporate and Investment Banking pomáhá bankéřům zefektivnit komunikaci a odkudkoli rychleji spolupracovat na obchodech. Nové funkce umožňují bankéřům vytvářet, sdílet a spolupracovat na podrobnostech účtů v jediném kanálu Slacku.
  • Zvyšte angažovanost zaměstnanců pomocí Slack-First Healthcare and Life Sciences: Slack-First Healthcare and Life Sciences bezproblémově řídí zapojení zaměstnanců na jedné integrované platformě. Týmy mohou nyní zefektivnit sdílení znalostí pomocí vyhrazených kanálů pro nástup do zaměstnání, botů a upozornění na základní zdroje, které zlepšují produktivitu a zdravotní výsledky.
  • Spojte se s dobročinnými projekty pomocí Slack-First Philanthropy: Slack-First Philanthropy přibližuje zaměstnance k dobročinným projektům, na kterých jim záleží. Nové možnosti socializují dárcovství, umožňují zaměstnancům přispívat, provádět dobrovolnickou činnost a sdílet své aktivity s kolegy přímo ve Slacku, což zvyšuje angažovanost zaměstnanců a dopad na komunitu.
  • Maximalizujte dopad pomocí Slack-First Nonprofit: Slack-First Nonprofit poskytuje neziskovým organizacím jedinou platformu pro spolupráci a podporu jejich komunity. Nyní mohou manažeři charitativních projektů přivést do Slacku správné interní a externí partnery, aby zefektivnili komunikaci o případech klientů, a denní přehledy poskytují automatické aktualizace, které pomáhají klientům postupovat k jejich cílům.
  • Založte digitální kampus se Slack-First Education: Slack-First Education pomáhá institucím vytvořit propojený kampus a zajistit, aby vyučující, zaměstnanci, studenti a volení zástupci zůstali v souladu a na správné cestě. S aplikací Student Success Alerts pro Slack může fakulta rychle upozornit poradce na problémy studentů a odkudkoli jim zajistit rychlý a spravedlivý přístup k potřebné podpoře.

Inovace produktů Slack zefektivňují komunikaci s kýmkoli:

  • Pracujte asynchronně s pomocí klipů: Klipy představují alternativu k nekonečnému proudu na sebe navazujících schůzek a flexibilnější a asynchronní způsob komunikace. Pomocí klipů mohou uživatelé snadno vytvářet, sdílet a konzumovat video a audio obsah v kanálech – což jim umožňuje přispívat ke konverzaci v čase, který si sami zvolí. Přehrávání klipů dává uživatelům možnost obsah zrychlit nebo zpomalit, přečíst si přepis, přistupovat k archivovaným nahrávkám s možností vyhledávání přepisů nebo je sledovat na cestách v telefonu.
  • Připojte Zoom k vašemu digitálnímu ústředí: V případech, kdy lidé dávají přednost živé komunikaci tváří v tvář, umožňuje Zoom snadno okamžitě zahájit schůzku či hovor nebo se k nim připojit přímo ze Slacku či Salesforce. Aplikace Salesforce s funkcí Einstein Conversation Insights na základě záznamů schůzek přes Zoom zobrazuje personalizované příležitosti ke zlepšování. V budoucnu budou moci zákazníci používat Slack jako aplikaci pro Zoom přímo v rámci schůzek přes Zoom a po jejím skončení sdílet v kanálech Slacku informace o schůzce.
  • Spolupracujte s externími partnery díky vylepšením aplikace Slack Connect: Slack Connect přenáší komunikaci z izolovaných e-mailových schránek do kanálů, takže týmy mohou rychle a kolaborativně spolupracovat s externími organizacemi. Nové funkce ještě více usnadňují používání služby Slack Connect s partnery, kteří nejsou stávajícími uživateli služby Slack, a dává zákazníkům možnost sponzorovat kanály s externími partnery.
  • Splňte přísné požadavky na zabezpečení pomocí GovSlack: Slack poskytuje státní správě, jejím partnerům a podnikům, které potřebují vyšší úroveň shody s předpisy, bezpečné centralizované digitální ústředí. GovSlack je verze služby Slack, která běží v cloudovém prostředí certifikovaném pro státní správu, poskytuje zvýšení produktivity agentur a zároveň umožňuje bezpečnou vzájemnou spolupráci.

Další zdroje

  • Prozkoumejte detailněji nové integrace produktů zde a zde.
  • Podívejte se na nový výzkum o dnešní kultuře spolupráce zde.
  • Poslechněte si od generálního ředitele pro Service Cloud, jak může Slack zkrátit dobu čekání na zákazníka a další informace zde.
  • Vyslechněte si našeho výkonného viceprezidenta pro Marketing Cloud, jak Slack pomáhá okamžitě personalizovat kampaně zde.
  • Poslechněte si našeho generálního ředitele pro Sales Cloud, jak Slack zrychluje prodejní cykly a vrací týmům čas zde.
  • Poslechněte si našeho generálního ředitele pro MuleSoft Composer, jak Slack a MuleSoft ztělesňují kompozitní podnik zde.
  • Přečtěte si, jak Slack for Trailhead pomáhá společnostem řídit nábory, zaškolování a rekvalifikace zde.

O společnosti Salesforce:

Salesforce, světový lídr v oblasti CRM, umožňuje společnostem spojit se se svými zákazníky zcela novým způsobem. Nezveřejněné služby nebo funkce uvedené v této nebo jiných tiskových zprávách a veřejných prohlášeních nemusí být aktuálně k dispozici a nemusí být nabídnuty včas, popřípadě vůbec. Zákazníci, kteří si zakoupí aplikace Salesforce, se musí o svém nákupu rozhodovat na základě funkcí, které jsou aktuálně k dispozici. Hlavní sídlo společnosti se nachází v San Franciscu, své pobočky má ale také v Evropě a Asii. Na newyorské burze společnost obchoduje pod symbolem „CRM“ (NYSE: CRM). Více informací naleznete na: www.salesforce.com.

Novinky o Salesforce můžete sledovat na našem twitterovém účtu a blogu:

EU Blog: https://www.salesforce.com/eu/blog

Twitter (the global account): https://twitter.com/salesforce