Vyslechla přání zákazníků. Česká značka s bambusovým prádlem rozšiřuje své portfólio.

Letos vstoupila na český trh nová značka bambusového spodního prádla s názvem Mioora. První kolekce kalhotek se vyprodala bez marketingové podpory a proto zakladatelky začaly pracovat na nové kolekci, kterou si vyžádali samotní zákazníci. Půjde o náročnější model bambusového nočního prádla, proto Radka s Míšou požádají o podporu i fanoušky na Hithitu. 

Kolekce Mioory si klade za cíl upozorňovat na to, že zdravý životní styl není jen o sportu a pestré stravě, ale je také o kvalitě produktů, které denně používáme. Většina populace stráví svůj den pouze v jednom spodním prádle, a jen zlomek tohoto procenta přemýšlí nad tím, zda má prádlo vhodného střihu a materiálu, který by byl prodyšný, absorboval vlhkost či zápach a byl komfortní.

Produkty Mioora se vyrábí lokálně v šicí dílně v Beskydech z přírodního bambusu, protože má právě zmíněné bezkonkurenční vlastnosti vhodné pro lidskou pokožku – je měkký, vysoce prodyšný, absorbuje vlhkost i dobře schne, pohlcuje zápach, a k tomu v létě chladí / v zimě hřeje.

Kromě výběru kvalitního bambusu se zakladatelky zaměřují i na střihy, které musí perfektně padnout, aby zákazník o tom, že má na sobě jejich prádlo, doslova nevěděl. To ve výsledku znamená stovky hodin strávených při vzorování, každému finálnímu modelu tak předchází minimálně 6 prototypů. 

„Kvalitní prádlo by měl každý zvážit i kvůli zdravotnímu hledisku, protože důležitou prevencí proti některým gynekologickým obtížím je dle odborníků právě prodyšné spodní prádlo. Neméně důležitou roli hraje také vhodný střih, proto například nemáme v nabídce střih tanga, která nejsou vhodná po hygienické ani střihové stránce. “ říká Radka, zakladatelka projektu.

Současně značka dbá i na minimalizaci odpadu, a to tím, že odstřižky látek využívají pro výrobu doplňků do vlasů a obaly nakupují z recyklovatelného papíru. 

I tak zahájení výroby není ještě zcela u konce, pro rozjezd výroby potřebuje projekt finance pro nakoupení většího množství materiálů najednou. K dofinancování její poslední části Mioora spustila na portále Hithit crowdfundingovou kampaň, kde lidé výměnou za svou podporu mohou obdržet produkt mezi prvními a za zvýhodněnou cenu. 

Příběh MIOORY

Už na vysoké škole hledala zakladatelka Radka spodní prádlo, které by bylo krásné a současně citlivé k jemné pokožce. Po opakovaném neúspěchu vyhledala první švadlenu a začala pracovat na vlastních střizích a nakupovat kvalitní bambusové materiály. První kolekce kalhotek se vyprodala nečekaně rychle, což jí dalo impuls spojit se s kamarádkou Míšou, která v oblasti módy již více jak 7 let pracuje (spoluzakladatelka Skinners). Společně si řekly, že by si spodní prádlo zasloužilo v České republice větší pozornost, proto v roce 2021 založily společnost Mioora.