Reklamní soutěž IMC Czech Awards zná své vítěze. Pořadatelé rozdali 29 medailí ve 13 kategoriích

Organizátoři devatenáctého ročníku soutěže IMC Czech Awards ocenili nejúspěšnější české marketingové počiny. Na slavnostním galavečeru v Jazz Docku vyhlásili výherce v celkem 13 soutěžních kategoriích. Agenturou roku se stala McCann Prague, klientem ročníku byla zvolena společnost Mastercard.

29 rozdaných medailí v celkem 13 soutěžních kategoriích. Pořadatelé letošního ročníku soutěže IMC Czech Awards, mezi které patří Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu (ADMEZ) spolu s Aktivační sekcí Asociace komunikačních agentur (AKA), ocenili v pondělí 4. října v Jazz Docku nejúspěšnější marketingové a reklamní kampaně. O pořadí rozhodla odborná čtrnáctičlenná porota v čele s ředitelem marketingové komunikace T-Mobile Ladislavem Bačou.

Nejúspěšnější agenturou se stala společnost McCann Prague, která zvítězila hned ve třech soutěžních kategoriích, a získala ocenění Agentura ročníku. Vítězství ve dvou kategoriích si připsala agentura Momentum Czech Republic. Klientem ročníku se stala společnost Mastercard.

„Vyhodnocení nejúspěšnějších kampaní letošního ročníku nebylo vůbec jednoduché. Agentury přihlásily opravdu velké množství kvalitních prací, o jejichž konečném pořadí rozhodovaly pouze malé detaily. Obecně lze říct, že kvalita marketingových i reklamních kampaní v České republice roste a je srovnatelná s těmi na nejvyspělejších světových trzích,“ říká ředitel české části soutěže Martin Pešta.

Agenturou ročníku se stala McCann Prague

McCann Prague ovládla kategorie Influencer marketing a Sponzoring se svým projektem Mastercard: Získat srdce hráčů? K nezaplacení. Zvítězila také v kategorii Inovativní myšlenka s projektem Lego vzalo herní svět šmahem

Momentum Czech Republic zvítězila se svým projektem Kotel a Výbuch pro Bohemia Energy v kategorii Budování značky. Zlato z kategorie Digitální trefa si odnesla agentura Triad Advertising s kampaní Gambrinus Výkopná 2020. Kategorii Charitativní a neziskový marketing ovládla agentura WMC Praha s projektem Hackathon #znamkamarada, na nejvyšší stupínek v kategorii Přímá B2B a B2C komunikace vystoupala s projektem Personalizace funguje! pro klienta innogy Energie společnost Wunderman Thompson.

Kategorii Sociální média a brandový obsah ovládla s kampaní Sliby mojí vagíně pro Hartmann-Rico agentura SYMBIO Digital. Jako nejlepší kampaň v kategorii Spotřebitelské soutěže a loajalitní programy byla zvolena Kinder pohádka od Momentum Czech Republic.

Pro oceněné agentury cesta v soutěži ještě nekončí. Ty nejúspěšnější se totiž nominovaly do evropského kola, jehož vyhlášení proběhne letos na podzim.

„Medailisté ze všech kategorií se pak automaticky nominovali do celoevropského kola, které se uskuteční na podzim pod záštitou Evropské asociace komunikačních agentur (EACA) sídlící v Bruselu. IMC Czech Awards je v tomto unikátní, protože je jedinou lokální soutěží s mezinárodní nadstavbou,“ dodává Pešta.

Přehled výsledků IMC Czech Awards 2021

PřihlašovatelSpolupracující firmyNázev projektuKlientKategorieMedaile
Momentum Czech Republic Kotel a VýbuchBohemia EnergyBudování značkyzlato
WeDigital ProudPlzeňský PrazdrojBudování značkystříbro
SYMBIO Digital Sliby mojí vagíněHARTMANN-RICOBudování značkybronz
      
TRIAD Advertising CZ Gambrinus Výkopná 2020Plzeňský PrazdrojDigitální trefazlato
McCann Prague Launch Chio Popcorn: From Zero to Movie HeroIntersnackDigitální trefastříbro
      
WMC PrahaACTUM DigitalHackathon #znamkamaradaZnámkamarádaCharitativní a neziskový marketingzlato
Hullabaloo  #hýbemesehezkyčeskyPENNY Market Charitativní a neziskový marketingstříbro
      
McCann PragueGood GameMastercard: Získat srdce hráčů? K nezaplacení.MastercardInfluencer marketingzlato
WeDigital Hody bez kravinUnileverInfluencer marketingstříbro
      
McCann PragueGood GameLego vzalo herní svět šmahemLEGOInovativní myšlenka nebo konceptzlato
Wunderman Thompson  Personalizace funguje!innogy Energie Inovativní myšlenka nebo konceptstříbro
SYMBIO Digital Kdo zničil reklamu HBO?HBO EuropeInovativní myšlenka nebo konceptbronz
TRIAD Advertising CZ Gambrinus Výkopná 2020Plzeňský PrazdrojInovativní myšlenka nebo konceptbronz
      
McCann PragueGood GameLego vzalo herní svět šmahemLEGONízkorozpočtové kampaněstříbro
Elite solutions Fosílie, s.r.o.E.ONNízkorozpočtové kampaněbronz
      
Boomerang Communication Radegast RATAR – hořké pivo plné hořkých výzevPlzeňský PrazdrojProduktový launch, relaunch nebo trialstříbro
McCann Prague Launch Chio Popcorn: From Zero to Movie HeroIntersnackProduktový launch, relaunch nebo trialbronz
SYMBIO Digital Kdo zničil reklamu HBO?HBO EuropeProduktový launch, relaunch nebo trialbronz
      
Wunderman Thompson  Personalizace funguje!innogy Energie Přímá B2B a B2C komunikacezlato
      
KNOWINSTOREONEPlanet, ONEBusiness Tokinomo – Robotická rukaL’Oréal Česká republika Retail/merchandising/in-store marketingbronz
      
SYMBIO Digital Sliby mojí vagíněHARTMANN-RICOSociální média a brandový obsahzlato
Elite solutions Fosílie, s.r.o.E.ONSociální média a brandový obsahstříbro
Fragile agency LISTERINE, Najdi svůj typJohnson & JohnsonSociální média a brandový obsahbronz
Momentum Czech Republic Kinder pohádkaFerrero ČeskáSociální média a brandový obsahbronz
      
McCann PragueGood GameMastercard: Získat srdce hráčů? K nezaplacení.MastercardSponzoringzlato
      
Momentum Czech Republic Kinder pohádkaFerrero ČeskáSpotřebitelské soutěže a loajalitní programyzlato
      
Brainz Disruptive BrejlandoMagistrát hl. m. PrahyVeřejný zadavatelstříbro
Momentum Czech Republic 100 000 projektů pro bezpečné ČeskoMinisterstvo pro místní rozvojVeřejný zadavatelstříbro
Media age Jak #MUNICHALLENGE přivedla Masarykovu univerzitu od sedmiletého propadu k nárůstu přihlášek o 12 %Masarykova univerzitaVeřejný zadavatelbronz
      


O AKA

AKA – Asociace komunikačních agentur je výběrová organizace nejvýznamnějších subjektů v oblasti komerční komunikace sdružující mediální, reklamní, CRM a marketingové agentury. Jejím cílem je zajišťovat příznivé prostředí pro podnikání členů, budování dobrého jména oboru, odborné vzdělávání a podpora aktivit ke zvyšování profesionální úrovně odborníků na komunikaci. Rovněž dbá o etické standardy komerční komunikace prostřednictvím Rady pro reklamu, jíž je spoluzakladatelem.