Pavel Turek je novým Chief Officer of CSR & Global Brand v KKCG Group

Praha, X. 10. 2021 – Jeden z nejzkušenějších odborníků na sportovní marketing a monetizaci nových sportovních odvětví Pavel Turek posílil tým skupiny KKCG a Sazka Group. Bude zde od října 2021 zastávat funkci Chief Officer of CSR & Global Brand jak pro skupinu KKCG, tak pro její loterijní část SAZKA Group.

„Mým hlavním úkolem bude vytvořit koncept koexistence globálních a lokálních značek a zároveň se budu podílet na tvorbě strategie firemní společenské odpovědnosti. Velmi si vážím příležitosti pracovat v ambiciózním týmu Karla Komárka,” uvedl Pavel Turek, který má více než 25 let zkušeností v motoristickém sportu. V letech 1997 až 2013 řídil ve Formuli 1 jedno z nedůležitějších dlouhodobých obchodní partnerství mezi značkami West a McLaren. Absolvoval 17 sezón ve Formuli 1, podílel se na více než 250 Grand Prix a úzce spolupracoval s jezdci včetně Miky Häkkinena, Davida Coultharda a Kimi Räikkönena. Během svého působení ve West McLaren Mercedes stál Pavel u celé řady iniciativ, které posunuly laťku v motoristickém marketingu, jako např. dvoumístný vůz Formule 1 či Coulthardův let s nulovou gravitací. Kromě toho jako ředitel Coulthard | Doohan | Turek & Partners vytvořil nové koncepty v různých sférách sportovního marketingu, propagace, event managementu a public relations.

Od roku 2013 do roku 2018 pak zastával roli obchodního ředitele závodu Red Bull Air Race, kde zodpovídal za sponzoring, distribuci televizního vysílání či poskytování licencí a podobně. Úspěšně také využil sponzorské programy pro Moto GP, WRC a další závodní série. V roce 2018 se stal marketingovým ředitelem nově založené SailGP, mezinárodní jachtařské soutěže.

Pavel Turek je od roku 2019 generálním ředitelem Automobilist, společnosti, která se specializuje na zachycení nezapomenutelných sportovních momentů jak z historie, tak i současnosti.

„Znám Pavla jako kreativního a zkušeného manažera. Věřím, že díky svým znalostem z oblasti sportu přinese do skupiny nové nápady, které dál posunou vnímání našich značek. A to nejen díky marketingu, ale i díky projektům z oblasti společenské odpovědnosti, na kterou klademe, ve všech zemích, kde podnikáme, stále větší důraz,“ uvedl Karel Komárek, zakladatel investiční skupiny KKCG.

O společnosti KKCG Group

Skupina KKCG řízená jedním z nejúspěšnějších českých podnikatelů Karlem Komárkem, je mezinárodní investiční společností, jejíž celková účetní hodnota přesahuje 7 miliard eur. Skupina KKCG vyvíjí podnikatelské aktivity ve 36 zemích světa a mezi její klíčové obory patří herní průmysl, energetika, IT technologie a real estate. Drží podíly ve 212 firmách, mimo jiné v SAZKA Group, ARICOMA Group, MND Group, KKCG Real Estate Group, kapitálovém fondu Springtide Ventures a dalších. 

O společnosti SAZKA Group

Společnost SAZKA Group je jedním z největších celoevropských provozovatelů loterií. Její pobočky provozují loterie ve všech významných zemích kontinentální Evropy, ve kterých jsou loterie v soukromých rukách, včetně České republiky, Řecka, Rakouska, Itálie a Kypru. Její pobočky se soustředí na segment loterií, včetně číselných loterií (založených na losování čísel) a okamžitých loterií (stírací losy); současně ale poskytují doplňkové produkty v oblasti sportovních sázek a digitálních her. Prodávají své produkty prostřednictvím rozsáhlých maloobchodních sítí a digitálních platforem. Všichni provozovatelé loterií jsou členy Světové loterijní asociace a Evropské asociace loterií a působí v souladu s přijatými etickými kodexy.