Podzimní Nákupy Ona Dnes se blíží: týden plný atraktivních slev začíná v pondělí 18. října

Magazín Ona Dnes z portfolia mediální skupiny MAFRA v období od 18. do 24. října 2021 čtenářkám už po čtyřiadvacáté nabídne možnost výhodných nákupů. I tentokrát bude z čeho vybírat, ať už jde o kosmetiku, nové kousky do šatníku nebo třeba vybavení domácnosti. V rámci největšího slevového nákupního týdne v ČR se mohou těšit na více než 180 kuponů se slevami ve výši až 50 %. Tváří kampaně k podzimním Nákupům Ona Dnes se stala modelka a finalistka České Miss 2014 Veronika Kašáková. Kuponovou knížku čtenářky najdou v lifestylovém časopise Žena a život (13.10.) a tradičně bude součástí pondělního vydání deníku MF DNES v magazínu Ona Dnes (18.10.) a čtvrtečního vydání MF DNES s magazínem DNES+TV (21.10.). Od 19. října se budou slevové kupony zobrazovat také v aplikaci Portmonka.

„Nákupy Ona Dnes mají už dvanáctiletou tradici a u čtenářů a čtenářek slaví úspěch.  Díky tomu, že slevové kupony platí vždy po celý jeden týden, mají možnost v klidu si vybrat z širokého portfolia zapojených obchodních partnerů. Podzimní kolo Nákupů navíc představuje skvělou příležitost, jak v předstihu výhodně pořídit vánoční dárky. V pondělním magazínu Ona Dnes čtenářky mimo jiné najdou módního rádce, který nabídne inspiraci a také tipy stylistky, jak být šik v každé velikosti,“ říká Zuzana Zbořilová, pověřená vedením magazínu Ona Dnes.

Nakupovat se slevovými kupony bude možné po celý týden ve více než 2 600 kamenných obchodech a více než 90 e-shopech po celé České republice. 

Na výběr bude opět množství oblíbených značek, které se do podzimních Nákupů Ona Dnes zapojily. Kromě jiných například Astratex, Bonami, C&A, Datart, Eppi, GAP, Sephora, Slevomat, Styx, Timex a spousta dalších.

Seznam všech obchodů, v nichž lze kupony na slevy uplatnit, je k dispozici na internetové stránce nakupyonadnes.cz.

Generálním partnerem pro Nákupy Ona Dnes je Mastercard.

S Nákupy Ona Dnes je již tradičně spojen finanční dar ve výši 150 tisíc korun na podporu projektu Finanční gramotnosti a další pomoci matkám v azylových domech pro Nadaci Terezy Maxové dětem, která je Charitativním partnerem akce. 

O MEDIÁLNÍ SKUPINĚ MAFRA 

Mediální skupina MAFRA je největším multimediálním domem na českém trhu, který prostřednictvím svých produktů pravidelně osloví 3,276 milionu čtenářů tisku a měsíčně 7,3 milionu návštěvníků internetu. 

Celková čtenost titulů MAFRA je 5,022 milionu čtenářů, což představuje 56,59 % populace v ČR ve věku 12-79 let. Měsíční návštěvnost internetových projektů dosahuje 7,3 milionu reálných uživatelů.

Tiskové portfolio mediální skupiny MAFRA zahrnuje širokou škálu titulů napříč segmenty od deníků s vkládanými magazíny přes celostátní zpravodajské týdeníky, společenské časopisy, tituly zdarma po programové tituly, časopisy životního stylu pro ženy a další

Vlajkovou lodí je nejčtenější seriózní deník Mladá fronta DNES, druhým deníkem ve skupině jsou Lidové noviny. Kategorii bezplatných tištěných titulů zastupuje deník METRO a regionální týdeník 5plus2. 

Zástupcem v časopiseckém segmentu je zpravodajsko-společenský týdeník TÉMA, který se s nejvyšším prodaným nákladem řadí mezi nejčtenější tituly ve své kategorii.  Mezi top tituly v nabídce časopisů dále patří Cosmopolitan, Esquire, Harper’s Bazaar, Chvilka pro tebe, Pestrý svět, Rytmus života, Tina, Týdeník Televize a Žena a život.

Zpravodajské portfolio doplňují největší zpravodajský web iDNES.cz, prémiový produkt iDNES Premium pro registrované členy, který nabízí exkluzivní obsah doplněný o kvalitní zábavu, dále videoportál iDNES.tv, zpravodajský server Lidovky.cz a eMimino.cz, největší komunitní web pro maminky. Rodina iDNES.cz zahrnuje také komunitní weby s různým zaměřením: největší internetové fotoalbum Rajče.net a realitní web reality.idnes.cz.  

Do skupiny dále patří skupina hudebních TV stanic Óčko a Rádio Impuls (součástí mediální divize Agrofert), virtuální operátor MOBIL.CZ, největší a nejstarší cashback portál VratnéPeníze.cz, mobilní aplikace Portmonka a IDOS.cz, vyhledávač jízdních řádů ve veřejné dopravě.  

Digitál je ve skupině MAFRA zastoupen společností ACOMWARE, konzultační společností pro digitální marketing. 

MAFRA také drží obchodní podíl ve skupině TICKETPORTAL, největší ticketingové společnosti v Česku a na Slovensku. 

Skupina je rovněž mediazastupitelem největšího českého webu o osobních financích Peníze.cz. 

Na Slovensku je portfolio mediální skupiny MAFRA zastoupeno vydavatelstvím MAFRA Slovakia, které vydává například Hospodárske noviny, magazíny Evita a TÉMA a je provozovatelem webového portálu HNonline.sk a dalších titulů. 

Nedílnou součástí skupiny jsou také tiskárny MAFRAPRINT, které zajišťují nejen coldsetový tisk všech titulů MAFRA, ale i velkonákladový tisk pro obchodní partnery.

Skupina je členem holdingu Agrofert.