Zákazníci v Albertu snadno zjistí původ Královských kuřat i podmínky chovů. Díky QR kódům

Lidé se stále více zajímají o původ masa a také o životní podmínky zvířat v chovech. Albert na to reaguje, díky nové funkci si mohou zákazníci jeho obchodů dohledat detailní informace o původu každého Královského kuřete. A protože Královské kuře nepochází z jedné farmy, přibyly na obalech vedle QR kódů také číselná značení, aby zákazník mohl přesně zjistit, ze které české farmy kuře pochází. Součástí informací je i délka chovu a informace o tom, jak se kuřata na farmě chovají.

Už v loňském roce Albert zpřehlednil značení původu masa na svých obalech – místo chovu, porážky a balení je zvýrazněno českou vlaječkou a tuzemským původem. Na obalech přibyl také QR kód, který přesměruje zákazníky na web, kde získají řadu praktických tipů. Na to navazuje další novinka, u Královského kuřete si zákazníci díky QR kódu a číselnému symbolu dohledají na mobilním webu detailní informace o jeho původu.

„Vidíme, že se naši zákazníci pořád intenzivněji zajímají o původ masa a řeší i podmínky chovu zvířat. Maso si pečlivě vybírají a prohlíží si ho. Chceme jim v této oblasti přinášet více informací, proto můžou u Královského kuřete nově díky QR kódu a speciálnímu identifikátoru dohledat název farmy, místo chovu, družstvo, dodavatele, délku chovu a také informace o tom, jak kuřata na farmě chovají. Navíc je vše zabaleno v plně průhledném obalu, aby byl produkt jasně viditelný,“ vysvětluje Robert Birov, manažer kategorie masa v obchodech Albert.  

Královské kuře se chová téměř dvakrát déle

Délka chovu Královského kuřete je minimálně 56 dní, je tedy téměř dvakrát taková než u běžných kuřat. Krmivo je nutričně vyvážené, využívají se směsi s vysokým obsahem obilovin. Kuřata mají také více prostoru pro pohyb. Podmínky při chovu se propisují i do struktury masa a jeho chuťových vlastností.  

Spolupráce s domácími dodavateli masa

Albert spolupracuje s domácími dodavateli masa po celou dobu působení na českém trhu, tedy již třicet let. Před pěti lety spolupráci v oblasti masa s lokálními dodavateli stvrdil memorandem, ve kterém se zavázal prodávat ve stálé nabídce sto procent vepřového a hovězího masa pouze z českých chovů. Také nabídka kuřecího masa je pouze českého původu. Výjimkou jsou zahraniční krajové speciality a masa v kvalitě bio, kterého čeští chovatelé neprodukují pro domácí trh dostatek.

O Albertu: 

  • Obchody Albert působí na českém trhu více než 30 let. První obchod, supermarket v Česku pod názvem Mana 6. června 1991 v Jihlavě.
  • Síť prodejen Albert má více než 300 obchodů po celé České republice, hypermarkety a supermarkety Albert najdou zákazníci v každém kraji.
  • Albert patří mezi největší soukromé zaměstnavatele v Česku, o zákazníky se denně stará téměř 20 000 zaměstnanců.
  • Činnost obchodů Albert oceňují i odborníci. V roce 2019 získala společnost Albert cenu Odpovědný zahraniční investor, kterou uděluje vláda za aktivitu v oblasti společenské odpovědnosti, zlepšování životního prostředí a podporu regionů a dobrovolnictví.
  • Prodejna Albert z olomouckého NC Olympia se stala vítězem mezi hypermarkety v prestižní soutěži Diamantová liga kvality 2019, která vybírá nejkvalitnější prodejny v České republice. Tato výhra navazuje na prvenství v roce 2018, které získal hypermarket v nákupním centru na Chodově.
  • Albert získal již čtyřikrát Národní cenu kvality ČR a jako první tuzemská firma se v roce 2016 dostal do finále evropské úrovně soutěže. 
  • V roce 2021 Albert obdržel ocenění za mimořádnou kvalitu v soutěži EFQM Global Award. Jako jediný zástupce České republiky získal v konkurenci firem z celého světa nejvyšší možné hodnocení.
  • Albert neustále pracuje na modernizaci prodejen a zkvalitňování služeb. Od roku 2017 prošla rekonstrukcí a modernizací již polovina prodejen Albert v Česku.  
  • V roce 2009 byl založen Nadační fond Albert za účelem podpory zdravého životního stylu dětí i jejich rodičů a podpory vzdělávání, integrace a rozvoje dětí ze sociálně znevýhodněných skupin. 

 V obchodech Albert mohou zákazníci využít program 100% garance kvality, který se vztahuje na téměř celý sortiment potravin, kosmetiku, drogerii i například na krmivo pro zvířata.