O komunikaci značky L’OR se postará PEPR Consulting

Praha, 20. října 2021 – Ve výběrovém řízení na zajištění komplexních PR služeb pro značku prémiové kávy L’OR ze skupiny Jacobs Douwe Egberts zvítězila agentura PEPR Consulting. Společná spolupráce započala v září tohoto roku a jedním z prvních úkolů agentury je představení nového kávového konceptu pro B2B segment – L‘OR Professional. 

„Tým PEPRu nás oslovil propracovaným návrhem, ve kterém zužitkoval svoje zkušenosti z on-trade a B2B prostředí. Podařilo se mu relevantně propojit komunikaci značky pro B2B a B2C svět,“ říká Pavel Hojgr, Category Marketing Manager JDE. Vedle kanceláří a hotelů míří značka L’OR také do prémiových restaurací a kaváren, proto kromě HR specialistů a designerů přizvala ke spolupráci také cukrářku Ivetu Fabešovou, která nedávno otevřela svůj nový podnik ve Werichově vile na pražské Kampě. Zde se také konala úvodní tisková konference u příležitosti oslav Mezinárodního dne kávy. „Jsme rádi, že jsme mohli zhodnotit naše zkušenosti s komunikací v oblasti FMCG a spojit síly s jednou z nejprestižnějších kávových značek. Navíc vzhledem k naší extrémní spotřebě kávy je toto partnerství prakticky win-win řešením,“ doplňuje Petr Engliš, Managing Director PEPR Consulting.