Brněnská digitální agentura In creative má nového investora. Její představitelé se dohodli na spolupráci se známým podnikatelem Michaelem Rostock-Poplarem.
Digitální agentura In creative, v jejímž portfoliu lze nalézt klienty jako HUSKY, Izomat, Internorm nebo KitchenAid, vůbec poprvé navazuje spolupráci s externím investorem. „Naším cílem je neustále růst a posunout se mezi špičku mezi českými agenturami. Proto jsme se rozhodli spojit síly se zkušeným partnerem, který nám kromě kapitálu přinese i nové možnosti, jak oslovit další zájemce o naše služby,“ prozradil CEO In creative Jakub Horáček, který v čele firmy stojí od jejího založení v roce 2014.
Jak došlo k propojení nekompromisního podnikatele, zakládajícího člena poradenské společnosti Venture Investors Corporate Finance, která úspěšně působí po celém světě, a také porotce známého z pořadu Den D s brněnskou digitální agenturou? „Jsem známý tím, že mám rád Moraváky, protože jsou pracovití, a u In creative tomu není jinak. Zaujal mě jejich profesionální přístup, inovace a procesy. Nejde jen o klasické online kreativce, ale o lidi orientované na data a skutečné výsledky. A to mě vždycky baví,“ uvedl ke spojení Michael Rostock-Poplar, který rád investuje do brněnských startupů a firem s globálním potenciálem.
Strategie In creative je dlouhodobě postavena na komplexním přístupu ke klientům a schopnostech obsáhnout veškerou digitální i offline prezentaci značek. „Zakladatelé firmy odvedli velký kus práce a já nebudu směr agentury nijak měnit. Pomohu s doporučením, ale jinak sázím na stávající tým, že svou prací a přístupem dokáže zaujmout kohokoli a uspět v jakémkoli tendru,“ upřesnil svou roli Rostock-Poplar.
Úspěšné směřování firmy dokazuje i vítězství v nedávném výběrovém řízení, kde In creative získala dalšího významného klienta – značku Lomax. „Potvrzuje se nám, že jdeme správným směrem. S novým investorem plánujeme ještě větší rozšíření portfolia našich služeb, rozšíření týmu a růst společnosti v oblasti znalostí i zkušeností až do pozice jednoho z nejvýznamnějších hráčů u nás,“ uzavírá majitel agentury Jakub Horáček.