Velkoobchod na internetu v segmentu petfood roste o 25 %

Digitalizace obchodu ve velkoobchodním prostředí ukazuje silný růstový trend. Podle společnosti Nulisec, která provozuje velkoobchodní internetové tržiště, roste segment pet foodu meziročně o 25 %.

Poslední měsíce nahrávají nejen nakupování na internetu od koncových spotřebitelů, ale také mezi společnostmi samotnými. Pro internetové tržiště Nulisec, které se zaměřuje zejména na rychloobrátkové zboží, je kategorie petfood jednou z nejdůležitějších. 

Krmivo a potřeby pro zvířata jsou jednou ze stěžejních kategorií na Nulisecu. A je evidentní, že zájem o tuto kategorii v B2B obchodu je velký zájem. Celkový objem prodaného zboží vyrostl dosud o 25 % ve srovnání s loňským rokem,” informuje Lukáš Pham, ředitel společnosti.

Podle zakladatele Nulisecu přechod na digitální obchodní prostředí firmám pomáhá. Mezi hlavní důvody udává: „Společnosti, které již u nás obchodují, si uvědomují, že úspora času je pro ně čím dál více důležitější. Dodavatelé nemusí ručně přepisovat dlouhé objednávky zboží do svých systémů. Všechna data získají automatizovaně přímo z Nulisecu. Naopak kupující si mohou v klidu svou objednávku naklikat a neztrácí se tak v tabulkách a emailech.”

Nulisec také potvrzuje, že současný trend láká další velkoobchodní značky pustit se do internetového obchodování. Pokud jde o segment petfood, lze mezi ně zařadit patří například Akinu, která je na českém trhu známá a oblíbená. „Akinu je na trhu přes 30 let a je významným dodavatelem krmiv pro zvířata. Jsme rádi, že se k nám přidávají a budou tvořit s dalšími značkami, jako jsou Propesko, Shelma, Brit, Magnum, Vitakraft nebo Chein širokou nabídku těchto produktů pro velkoobchodní a maloobchodní odběratele,” dodává Sonny Nguyen, obchodní ředitel Nulisecu.


Mezi zákazníky dodavatelů pet foodu se na Nulisecu řadí i společnosti z vietnamské komunity působící v Česku. Je to také díky tomu, že jazykové mutace na internetovém tržišti boří komunikační bariéry. „Nulisec jsme ve více jazycích spustili hned od začátku, což pomohlo českým dodavatelům dostat se na nový trh mezi nezávislé vietnamské velkoobchody a maloobchody. Nyní nově vstupujeme i do Polska, což otevírá dodavatelům, ale i odběratelům možnost navázat nové obchodní příležitosti se společnostmi z této země,” doplňuje Lukáš Pham.