Wolt otevírá na Smíchově první kamenný obchod Wolt Market

Praha, 24.  listopadu 2021

  • Wolt Market je nová služba technologického startupu Wolt, která nabízí expresní rozvoz potravin, základní drogerie či potřeb do domácnosti do 20 minut.
  • Po Finsku, Řecku a Dánsku se tak český trh se stává jedním z prvních, kde byl Wolt Market spuštěn.   
  • V provozu bude denně od 8 do 22 hodin a nabídne kolem 2 000 produktů, včetně sortimentu Unileveru, Icelandu, Sklizena či Biopekárny Zemanka. Chybět nebudou ani speciality jako protein ze cvrčků. 

Wolt Market bude zpočátku určen především pro malé a týdenní nákupy. „Naše nabídka je založena na kvalitních produktech za konkurenční ceny. Cílem Wolt Marketu je stát se službou, která poskytne našim uživatelům prvotřídní zákaznický zážitek, zatímco zůstane zisková. Samo o sobě je to velká výzva, protože rychlá donáška i potraviny jsou nízkomaržový a po operační stránce velmi nákladný a komplexní byznys. Náplní mojí práce je tedy udělat všechno pro to, abychom našich cílů dosáhli,” popisuje Jana Trnovská, ředitelka Wolt Marketu pro Česko a Slovensko. 

Smíchovský Wolt Market se otevírá 24. listopadu a během prvního měsíce budou do rozvozové oblasti vedle Smíchova spadat Vinohrady, Hradčany, Vyšehrad, Dejvice, Střešovice, Nové Město, Podolí, Braník a také části Karlína, Žižkova a Nuslí. Do konce roku bude v Praze otevřen druhý Wolt Market, který rozšíří rozvoz i do dalších částí. „Praha je pro nás klíčový trh, ale samozřejmě chceme rychle expandovat i do dalších měst po Česku i Slovensku. Jak nám ukazují zkušenosti ze zahraničí, zájem o rozvážky zboží z Wolt Marketu je velký od počátečního otevření,” dodává Jana Trnovská. 

Sortiment pro každého 

Díky nabídce 2 000 produktů na jednom místě, dokáže Wolt zákazníkům poskytnout pohodlný nákup s expresním doručením do 20 minut, v nejbližších lokalitách obchodu i do 15 minut. Objednávky je možné zadávat v čase 8:00 až 22:00, přičemž minimální výše nákupu je 200 Kč. Do samotné prodejny pak budou mít přístup pouze partnerští kurýři Woltu. 

Sortiment Wolt Marketu obsahuje nejoblíbenější položky a značky napříč všemi kategoriemi – od čerstvých potravin, přes nápoje, až po balené a mražené výrobky. V nabídce nechybí produkty Unileveru, Icelandu ani menších a lokálních dodavatelů jako Sklizeno, Biopekárna Zemanka či farma Struhy. „Naším cílem je poskytovat široký sortiment, zaměřovat se na kvalitní produkty a přinášet zákazníkům novinky, které teprve přichází na scénu a u konkurence je nenajdou,” popisuje Jana Trnovská.  

Samozřejmostí je i sortiment pro ty, kteří mají bezlepkovou, bezlaktózovou, veganskou nebo například proteinovou stravu. V nabídce tak lze najít například protein ze cvrčků, který obsahuje daleko víc proteinu a vitamínů než podobná velikost hovězího a je zároveň mnohem ekologičtější na výrobu. Sortiment se navíc bude každým dnem rozšiřovat a přizpůsobovat poptávce zákazníků. 

O Woltu

Wolt je technologický startup založený v roce 2014 ve Finsku. Působí ve více než 210 městech ve 23 zemích a má přes 4 000 zaměstnanců, 15 milionů registrovaných uživatelů, 125 000 partnerských kurýrů a 60 000 partnerů z řad restaurací a obchodů. Vedle jídla totiž rozváží i potraviny a další maloobchodní zboží. Generálním ředitelem je Miki Kuusi, oceněný Forbesem v globálním žebříčku 30 pod 30. Generální ředitel pro Českou republiku je Jan Foret. V listopadu 2021 uzavřel Wolt smlouvu s americkou společností DoorDash, jejíž součástí se stane příštím rokem. Pokračovat bude pod svým původním názvem, značkou i službami. Wolt je k dispozici jako aplikace pro iOS nebo Android, ale také na webu www.wolt.cz.