Letošní Black Friday na MALLu opět ukázal, že se lidé během covidové pandemie naučili nakupovat online a i při aktuální pandemické vlně jednoznačně preferují nákupy z bezpečí a klidu domova. Celkově zákazníci nakoupili zboží za takřka 665 milionů korun. Zatímco prodeje v Česku zůstaly těsně pod loňským rekordem, například v Maďarsku meziročně vzrostly o 54 %, v Chorvatsku o 25 % a na Slovensku o více než 40 %.
Pokud jde o nákupní trendy, nejvíce čeští zákazníci během nákupního svátku na MALLu nakupovali Lego, deskové hry, panenky, prací prostředky a hračky z kategorie auta, bagry a jeřáby. Nejvíce peněz pak utratili za televize, Lego, mobilní telefony, vysavače a notebooky.
„Lego bylo letos na MALLu jednoznačným hitem Black Friday. Nejen, že se jednalo o nejnakupovanější kategorii zboží co do počtu prodaných položek, ale zároveň se jedná o kategorii, ve které zákazníci utratili v součtu druhý nejvyšší obnos peněz. Více Češi utráceli jen za televize. Kromě Lega byly hitem i další typické vánoční hračky jako panenky, autíčka či deskové hry. Je tedy jasně patrné, že lidé letos s ohledem na pandemickou situaci řeší Vánoce online a s dostatečným předstihem,“ popisuje Pavla Hobíková, mluvčí MALL Group.