Asociace komunikačních agentur se rozrostla o tři členy. Nově jsou součástí Noe’s, Effectix a Visibility Digital

Asociace komunikačních agentur (AKA) do svých řad přijala tři nové členy. Jsou jimi aktivační agentura Noe’s a digitální agentury Effectix a Visibility Digital. 

S koncem roku vstoupila do AKA aktivační agentura Noe’s, která je na trhu již od roku 2002. Noe’s se soustředí především na in-store aktivace, tailor made aktivity, spotřebitelské soutěže a motivace, eventy, road shows, sampling a další komplexní služby. 

„Pro vstup do AKA jsme se rozhodli z mnoha důvodů. Především jsme rádi, že můžeme být v dobré společnosti a součástí komunity, ve které se navzájem můžeme rozvíjet, sledovat trendy, rozšiřovat si obzory, sdílet know-how, analyzovat a spolupracovat,” uvádí Radovan Kuś, CEO a Owner agentury Noe’s.

Dalším z nových členů je digitální agentura Effectix, která se specializuje na výkonnostní marketing, tvorbu kreativy, on-line strategie, optimalizaci pro vyhledávače a správu sociálních sítí. 

„Již jsme dospěli do velikosti (je nás už 70), kdy už nechceme být jen jedna z agentur, ale chceme se zařadit mezi lídry v oboru,” popisuje motivaci zapojit se do AKA CEO agentury Effectix Karol Veleba a dodává: „AKA je pro nás platforma, skrze kterou se můžeme inspirovat a střetávat se s těmi nejlepšími. Chceme se především soustředit na možnosti vzdělávání a navzájem si pomáhat rozvíjet celý segment reklamního průmyslu.”

Již v listopadu se k AKA přidala digitální agentura Visibility Digital, která je na trhu již od roku 2009, a soustředí se na nákup a realizaci brand i výkonnostních kampaní. 

„Od členství v AKA si slibujeme společnou kultivaci trhu marketingových služeb, zvyšování digitální gramotnosti marketérů a spolupráci s vysokými školami na zlepšování přípravy studentů marketingu do globálně konkurenčního know-how,“ říká Managing Partner Visibility Digital Vojtěch Foukal.

„V AKA máme radost z každého nového člena. Zejména  agentury, které mohou pomoci asociaci nahlédnout obor z nových perspektiv a bourat zažitá klišé, jsou v AKA vítány. Těšíme se na jejich aktivní zapojení,” uvádí ředitel AKA Marek Hlavica.


O AKA

AKA – Asociace komunikačních agentur je výběrová organizace nejvýznamnějších subjektů v oblasti komerční komunikace sdružující mediální, reklamní, CRM a marketingové agentury. Jejím cílem je zajišťovat příznivé prostředí pro podnikání členů, budování dobrého jména oboru, odborné vzdělávání a podpora aktivit ke zvyšování profesionální úrovně odborníků na komunikaci. Rovněž dbá o etické standardy komerční komunikace prostřednictvím Rady pro reklamu, jíž je spoluzakladatelem.