Astratex vstoupil na německý trh

Největší středoevropský on-line prodejce spodního prádla Astratex na přelomu roku vstoupil na německý trh. V Německu firma zprovoznila vlastní e-shop. Očekávaná výše letošních tržeb je v desítkách milionů Kč. 

Astratex se na německém trhu ihned zařadil do první trojky co se týče šíře sortimentu podprsenek. Vedle designu webu a zákaznického servisu přichází také s aplikací na on-line výměnu zboží, kdy zákaznice mění pouze produkty bez vracení peněz.

„Na německém trhu pozorujeme trochu jinou poptávku, než jsme byli dosud zvyklí. Jde zejména o oblibu jiných značek než na trzích ve střední a východní Evropě. Nicméně zde zaznamenáváme výrazné úspěchy, a to i bez velkých marketingových investic,“ říká generální ředitel Astratex Miroslav Tesař.

Přes Amazon nabízí Astratex na německém trhu ostatní značky a vlastní bude nasazovat v příštích týdnech. Novinkou je také nabídka prostřednictvím Amazonu v dalších západoevropských zemích. Prostřednictvím marketplace Amazonu Astratex nabízí své zboží rovněž v Nizozemsku, Francii, Španělsku, Švédsku a Itálii. Díky nabídce na Amazonu Astratexu přibývají měsíčně tisíce nových zákaznic. Firma letos pro platformu Amazonu plánuje aktivní performance a influencer marketing.

Astratex, který v současnosti působí již na více než deseti trzích, očekává za loňský rok růst tržeb o dvě pětiny na více než 1,1 miliardy korun. Firma patřící do skupiny Hartenberg plánuje i letos pokračovat v expanzi do dalších evropských zemí.