Cyberpunk 2077 vylepšuje kvalitu obrazu pomocí ray tracingového lokálního stínování

Hra Cyberpunk 2077 obdržela patch, který do hry přidává vykreslování lokálních stínů pomocí ray tracingu.

Ray tracované stíny nově i z lokálních světelných zdrojů

Společnosti NVIDIA a CD PROJEKT RED po vydání Cyberpunk 2077 spolupracovaly na dalším vylepšení kvality obrazu hry pomocí ray tracingu. Součástí těchto vylepšení je přidání ray tracovaných stínů vrhaných objekty osvětlovanými lokálními světly, které tak doplňují implementaci této technologie do slunečních stínů.

Ray trancingový engine také ve hře akceleruje odrazy, ambientní okluzi, difuzní osvětlení a globální osvětlení. V kombinaci s NVIDIA DLSS pro zvýšení výkonu pomocí AI při zachování kvality obrazu si mohou majitelé GeForce RTX Cyberpunk 2077 vychutnat v maximální kvalitě.

Aktualizovaná příručka pro recenzenty

Pokud se chystáte vyzkoušet nové místní stíny sledované paprsky, nezapomeňte si vzít aktualizovanou příručku pro recenzenty společnosti NVIDIA.  Můžeme si ji stáhnout zde a také na adrese www.nvidia-press.com. Obsahuje další podrobnosti a také několik porovnání kvality obrazu nových lokálních stínů.

Najdete v ní také pokyny k novému vestavěnému benchmarku ve hře.