Webglobe sloučení značek a aktivit v Česku a na Slovensku podpořilo marketingovou kampaní od Loosers

Praha, 16. února 2022 – Slovenská technologická společnost Webglobe zabývající se poskytováním webu, prostředků digitální komunikace a cloudových služeb spustila v Česku i na Slovensku svou první reklamní kampaň a přidala rebranding a positioning mateřské slovenské značky. Pro strategii, kreativitu i produkci kampaně si vybrala agenturu Loosers.  Kampaň běží v obou zemích online a v televizi. Oslovit má zejména malé firmy a podnikatele, kterým ukazuje, jak snadné je postavit si vlastní webové stránky svépomoci. Rebranding značek skupina Webglobe zpracovali slovenští CORE4 Advertising

Společnost Webglobe na konci ledna oznámila sjednocení svých 16 značek na třech trzích působnosti – českém, slovenském a srbském. Zastřešení a integraci všech aktivit pod jednotnou firmu podpořila také nově spuštěnou marketingovou kampaní. Ta cílí především na malé a střední podnikatele, kteří hledají snadnou cestu do digitálního prostředí. Webglobe kampaní sděluje, jak snadno a rychle si u nich může každý své podnikání zdigitalizovat a zviditelnit díky vytvoření vlastního webu. 

„Věříme, že v dnešní době, více než kdy dříve, je přítomnost na internetu důležitou součástí každého úspěšného podnikání. Proto pod značkou Webglobe přinášíme všechny služby spojené s webovými stránkami, včetně možnosti si web vytvořit během krátké chvíle. To bylo i naše zadání pro první kampaň, do které vkládáme velká očekávání,“ říká Jan Kabeš, Head of Marketing Webglobe.

„Našim cílem bylo říct, že web dnes může mít opravdu každý, a to rychle a jednoduše. Webglobe je nová značka, proto v kampani klademe důraz na její název a hlavní benefity služby,“ dodává ke kampani Iva Bízová, Creative CEO agentury Loosers.

Marketingovou kampaň od Loosers doplnil také rebranding značek od slovenské společnosti Core4 Advertising a redesign českého webu, který nyní koresponduje se spuštěnou kampaní a celkovou prezentací značky.

O Webglobe

Společnost Webglobe, která se zabývá poskytováním webu, prostředků digitální komunikace a cloudových služeb, má za cíl usnadnit podnikatelům vstup do digitálního prostředí a poskytovat jim zde podporu pro jeho rozvoj. Na český trh vstoupila v roce 2019 a na konci roku 2021 spojením českých firem IGNUM, Stable.cz a Hosting90 systems, ONESolution a savana.cz obsadila třetí místo nejsilnějšího hráče na českém trhu. Celkově má v portfoliu šestnáct značek. Momentálně obsluhují přibližně 100 000 zákazníků a spravují přes 300 000 domén ve třech zemích.  Je také jednou z mála českých firem, která na našem trhu konkuruje velkým zahraničním společnostem. 

Na slovenském trhu dlouhodobě zaujímá Webglobe druhou nejsilnější pozici a v Srbsku, na jež trh nově společnost vstoupila skrze akvizici NiNet, Eutelnet a Panet, si taktéž rychle buduje svou pozici. Tím ale ambice Webglobe nekončí, společnost plánuje další tuzemské nákupy a akviziční expanzi v zemích střední a východní Evropy.

Firma pod vedením generálního ředitele a spolumajitele Igora Strečka získala finanční prostředky od správcovské společnosti Sandberg Capital zaměřující se na investování do menších a středně velkých firem na Slovensku a ve střední a východní Evropě, která spravuje aktiva v hodnotě 150 milionů eur.